• ج. آوریل 26th, 2024

راه های فروش املاک و مستغلات توسط مشاوران

Byadmin

اکتبر 31, 2022
طلایی برای سرمایه گذاری با سوددهی بالا در منطقه 22

نحوه مذاکره در مورد امتیازات فروشنده

می دانید که می خواهید امتیاز بخواهید، اما چگونه می توانید فروشنده را متقاعد کنید که به شما در پرداخت کمک کند؟ امتیاز خواستن تماماً به مذاکره و درک بازار فعلی مسکن است. به نظر املاک آسمارین ابتدا، باید بفهمید که آیا در بازار ایران خریدار هستید یا بازار فروشنده . این به شدت بر توانایی شما برای مذاکره برای امتیازات تأثیر می گذارد. وقتی خانه‌شان برای مدتی در بازار بوده یا زمانی که بازار خریدار است، فروشندگان انگیزه بیشتری برای ارائه امتیاز دارند.

راه های فروش املاک و مستغلات توسط مشاوران

اگر تصمیم به درخواست امتیاز دارید، دیگر خواسته های خود را محدود کنید. فروشندگان در ایران دوست دارند پیشنهادی را قبول کنند که کمترین پیچیدگی را برای آنها دارد. اگر امتیازات و همچنین تعمیرات، تعویض و خدمات را بخواهید، فروشنده احتمال بیشتری دارد که پیشنهاد شما را منتقل کند. اگر تعمیرات برای شما الزامی است، پیشنهاد قیمت کمتر و پوشش هزینه های بسته شدن را خودتان در نظر بگیرید.

همکاری با یک مشاوره املاک

اگر می دانید که می خواهید امتیاز بخواهید، توصیه می کنیم با یک مشاور املاک همکاری کنید. مشاور املاک شما می تواند در مورد فروش محلی تحقیق کند و در مورد بازار مسکن منطقه به شما بگوید. آنها همچنین می توانند املاک مشابهی را پیدا کنند که با امتیاز فروخته شده است. ارائه نمونه هایی از امتیازات اخیر فروشنده در تهران می تواند به فروشنده شما انگیزه دهد تا در هزینه های بسته شدن با شما همکاری کند. اگر مشاور املاک شما فکر می کند که در بازار فروشنده هستید، می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا باید هزینه های بسته شدن را درخواست کنید یا پیشنهاد کمتری ارائه دهید.

آیا محدودیت هایی برای امتیازات فروشنده وجود دارد؟

فروشنده شما نمی تواند تمام هزینه های بسته شدن شما را بپردازد. اینکه فروشنده شما چقدر می تواند بپردازد به نوع وامی که دریافت می کنید و چند عامل دیگر بستگی دارد.

چرا محدودیت هایی برای امتیازات فروشنده وجود دارد؟

هدف از تعیین محدودیت برای امتیازات فروشنده چیست؟ قوانین وام مسکن مانند Fannie Mae و HUD برای جلوگیری از تورم در بازار مسکن محدودیت هایی را برای امتیازات فروشنده تعیین می کنند. حتی اگر این ممکن است معامله خوبی برای شما باشد، باعث افزایش قیمت مسکن محلی می شود. وقتی دیگر فروشندگان و نمایندگان ببینند خانه به چه قیمتی فروخته شده است، قیمت خانه های دیگر افزایش می یابد تا با ارزش بازار متورم مطابقت داشته باشد.

محدودیت های امتیاز فروشنده بر اساس نوع وام

محدودیت در امتیازات فروشنده بر اساس نوع وام متفاوت است . کمتر از قیمت فروش یا ارزش ارزیابی شده معمولاً تعیین می کند که فروشنده شما چقدر می تواند در امتیازات بپردازد.

ارائه خدمات مشاوره توسط کارشناسان به سرمایه گذاران در بازار مسکن

سوالات متداول امتیاز فروشنده

برای چه چیزی می توانم از امتیازات فروشنده استفاده کنم؟

امتیازات فروشنده به سمت هزینه های بسته شدن شما در هنگام خرید خانه می رود.

آیا امتیازات فروشنده رایج است؟

امتیازات فروشنده بسیار رایج است، اگرچه بیشتر در بازار خریدار اتفاق می افتد تا بازار فروشنده.

آیا فروشندگان می توانند از مشارکت در هزینه های بسته شدن من خودداری کنند؟

فروشندگان مجبور نیستند در هزینه های بسته شدن شما مشارکت کنند. هر گونه امتیاز فروشنده باید در قرارداد شما مذاکره شود.

آیا امتیازات فروشنده از جیب پرداخت می شود؟

امتیازات فروشنده از سود فروشنده برای فروش حاصل می شود، بنابراین مستقیماً از جیب فروشنده پرداخت نمی شود.

آیا امتیازات فروشنده مشمول مالیات است؟

امتیازات فروشنده به عنوان هزینه های فروش در نظر گرفته می شود و بنابراین از مالیات کسر می شود.

آیا بهتر است امتیاز فروش را بخواهید یا قیمت فروش کمتر؟

به موقعیت شما بستگی دارد. اگر به دنبال این هستید که تا حد امکان هزینه های بسته شدن را داشته باشید، امتیازات فروشنده بهترین گزینه برای شما هستند.

اجاره و رهن خانه و آپارتمان جهت کسب درآمد

خط پایین

امتیازات فروشنده هزینه های بسته شدن است که فروشنده موافقت می کند بپردازد. آنها می توانند خانه ای را در تهران برای خریدار مقرون به صرفه تر کنند و می توانند به فروشنده کمک کنند تا معامله را ببندد. با مشاور املاک خود کار کنید تا تصمیم بگیرید که آیا فرصت خوبی برای درخواست امتیاز از فروشنده دارید یا خیر. اگر بازار مناسب است، ممکن است بتوانید از فروشنده بخواهید بخشی یا تمام هزینه های بسته شدن شما را بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *