• ج. آوریل 19th, 2024

سرمایه گذاری در بازار مسکن و پیش خرید در چیتگر

Byadmin

نوامبر 10, 2022

مالک غایب چیست؟

مالک غایب به فرد یا گروهی گفته می شود که ملکی را بدون تصرف یا مشارکت در مدیریت نیازهای روزمره ملک در اختیار دارند. در اینجا چند نمونه رایج از مالکان غایب آورده شده است:

  • خارج از مالکان دولتی
  • مالکان و صاحبان املاک سرمایه‌گذاری که از شرکت‌های مدیریت املاک شخص ثالث استفاده می‌کنند تا «دست‌های خود را از دست بدهند»
  • مالکانی که دارایی را به ارث برده اند
  • مالکانی با شکاف در اجاره
  • صاحبان اموال در حال انجام وظیفه نظامی
صاحبان غایب: چه هستند و کجا می توان آنها را پیدا کرد

املاک تجاری یا تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REITs)

سرمایه گذار کسی است که سرمایه خود را در خرید ملک سرمایه گذاری می کند تا از طریق اجاره یا فروش ملک، بازده سرمایه گذاری خود را بدست آورد. در املاک مسکونی، این می تواند به صورت املاک تک خانواده یا چند خانواری باشد که قصد دارند به افراد دیگری اجاره کنند تا در آن زندگی کنند.

املاک تجاری مانند مراکز خرید و مراکز استریپ در میان REIT هایی که قصد مالکیت طولانی مدت املاک خود را دارند، محبوب هستند. اجاره های تجاری در موقعیت های پر ترافیک می توانند طولانی و پرسود باشند و می توانند بازدهی باورنکردنی را برای سرمایه گذاران فراهم کنند.

مزایا و معایب مالکیت خانه غایب

مالک غایب بودن مزایای خود را دارد. اگر صاحبان غایب دارای سیستم و پشتیبانی برای مدیریت عملیات روزانه یک ملک هستند، مجبور نیستند خود را از نظر جغرافیایی محدود کنند. مالک یا سرمایه گذار می تواند به جای کارهای روزمره که یک ملک به آن نیاز دارد، بر کسب دارایی تمرکز کند. یکی از راه هایی که مالک غایب می تواند دارایی پیش خرید در چیتگر خود را در حد استاندارد بالا نگه دارد، استخدام یک مدیر شخص ثالث یا شرکت مدیریتی است. شرکت مدیریت املاک، اجاره مستاجر، حسابداری، نگهداری و تعمیرات را انجام می دهد.

رابطه با یک شرکت مدیریت املاک شخص ثالث معتبر می تواند برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات که به دنبال رشد سبد دارایی خود هستند حیاتی باشد. یک شرکت مدیریت املاک خوب به دنبال راه هایی برای حفظ یا افزایش ارزش ملک است. حتی زمانی که مالک یک شرکت مدیریت شخص ثالث را استخدام کرده است، برای موفقیت باید در فرآیند مدیریت نقش داشته باشد.

مالک یا سرمایه گذاران املاک و مستغلات باید برای پیش فروش چیتگر برنامه ریزی کنند تا اطمینان حاصل شود که شرکت مدیریت وظایف و محدوده کاری آنها را مطابق انتظار مالک انجام می دهد. مسائلی مانند نگهداری معوق و مستاجران ناراضی می توانند ارزش ملک را در مدت کوتاهی کاهش دهند. اگر صاحب ملکی در نقاط مختلف کشور هستید، هر ملک دارای چالش های خاصی در رابطه با آب و هوا، جغرافیا و بازار املاک و مستغلات محلی است. مالکیت دارایی ریسک و مسئولیت زیادی دارد.

معنای مالکان غایب برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات چیست؟

همانطور که از لیست بالا می بینید، انواع مختلفی از مالکان غایب وجود دارد که به طرق مختلف به مالکیت ملک می آیند. در مورد ارث، صاحب خانه فوت می کند و همسر یا اولاد او اکنون مسئول ملک هستند. در برخی موارد، آنها مسئول هرگونه پرداخت وام مسکن، مالیات، خدمات آب و برق و تعمیر و نگهداری عمومی هستند. برای بسیاری از خانواده‌های با بودجه، خانه ارثی می‌تواند به عنوان یک بدهی تلقی شود و نه یک دارایی.

زندگی اتفاق می افتد و شرایط تغییر می کند. بسیاری از مالکان غایب به سادگی از حفظ یک ملک خسته شده اند. صاحبخانه بودن به زمان و تلاش باورنکردنی نیاز دارد تا سودآور باشد. غالباً این اموال به دلیل مشکلات مالی یا جسمی به دست می‌آمدند. مالک ممکن است در ابتدا نیت خوبی داشته باشد اما با گذشت زمان هزینه و تلاش شروع به تلفات می کند. به همین دلیل است که بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات برای پیش خرید در منطقه 22 ، صاحبان غایب را فروشندگانی با انگیزه می دانند.

معرفی آپارتمان جهت پیش خرید در منطقه 22

اکتشاف محله

اگر شما یک سرمایه گذار املاک و مستغلات هستید یا می خواهید یکی از آنها باشید، از مکان هایی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید بازدید کنید. خانه ای که به نظر می رسد یک ماه یا بیشتر خالی باشد، نشانه خوبی است که مالک به طور فعال به دنبال مستاجر نیست. یا خانه ممکن است در مضیقه مالی باشد.

سوابق مالیاتی

دفتر ارزیاب مالیات محلی شما یک منبع عالی برای یافتن اطلاعات ملک و اطلاعات تماس مالک است. گاهی اوقات صاحبان غایب آدرس پستی متفاوتی نسبت به آدرس ملک مورد نظر دارند. اداره مالیات احتمالاً پایگاه داده ای خواهد داشت که می توانید به صورت آنلاین جستجو کنید. برخی نیاز به یک حساب کاربری دارند و برای آن اطلاعات هزینه ای دریافت می کنند.

لیست های اجاره ای

لیست های اجاره محلی را که یک ماه یا بیشتر خالی بوده اند جستجو کنید. اکثر صاحبخانه ها می خواهند فضاهای خود را به سرعت اجاره کنند تا برای تامین هزینه های عملیاتی درآمد کسب کنند. اگر قیمت ملک بسیار بالا باشد یا ملک از نظر ظاهری و نگهداری استانداردهای بازار را برآورده نکند، ممکن است نشانه‌ای از ناراحتی باشد.

خستگی صاحبخانه می تواند در ظاهر ملک خود را نشان دهد. گاهی اوقات یک مالک ممکن است احساس کند تحت شرایط خود گرفتار شده است، و آنها واقعاً به تزریق پول نقد برای موقعیت بهتر سبد دارایی خود نیاز دارند یا نیاز به یک استراتژی خروج ارائه شده به آنها دارند. در هر صورت، برقراری تماس با صاحب ملک و اطلاع دادن به آنها که به ملک آنها علاقه مند هستید، می تواند درها را به روی احتمالات مختلف باز کند.

لیست مالکان غایب

شرکت هایی هستند که تمام کارهای سنگین را انجام می دهند و فهرستی از صاحبان غایب را بر اساس تعدادی معیار تهیه می کنند. این لیست ها از نظر هزینه و کیفیت متفاوت هستند. این بر عهده سرمایه گذار است که کارهای لازم برای برقراری ارتباط با سرنخ های ارائه شده در لیست را انجام دهد. بسیاری از متخصصان املاک و مستغلات دارای مجوز به ابزارهای پایگاه داده دسترسی دارند که می‌توانند گزارش‌هایی را بر اساس آدرس، حقوق صاحبان خانه، مدت زمان مالکیت، و غیره اجرا کنند.

اطلاعات ملک و مالک

هنگام جستجو، تا آنجایی که می توانید اطلاعات مربوط به ملک و مالک را جمع آوری کنید.همچنین می توانید از صاحب خانه بپرسید که آیا کسی را می شناسد که تمایلی به فروش ملک خود در منطقه دارد. بسیاری از اوقات، صاحبان املاک به خوبی با جامعه ارتباط دارند و می توانند به شما پیشتاز باشند. پست مستقیم یکی دیگر از راه های عالی برای برقراری ارتباط با صاحبان املاک است. ارسال نامه یا کارت پستال که در آن علاقه شما به ملک آنها را بیان می کند، می تواند گفتگو را با صاحبان ملکی که ممکن است قصد فروش ملک خود را دارند آغاز کند..

آغاز پیش فروش چیتگر برای سرمایه گذاری و ورود به بازار املاک
کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای املاک

همیشه بهترین کار این است که هنگام خرید ملک از هر نوع، از مشاوران حرفه ای املاک دارای مجوز استفاده کنید.  آگاه می تواند به شما کمک کند سوابق مالیاتی گیج کننده را مرور کنید و اطلاعات حیاتی در مورد بازار املاک و مستغلات محلی برای کمک به جستجوی شما برای ملک سرمایه گذاری ارائه دهد. انواع مختلفی از سرمایه گذاری غیرفعال در املاک وجود دارد. وقت خود را صرف کنید و ارزیابی کنید که کدام روش متناسب با سبک زندگی و بودجه شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *