• پ. آوریل 25th, 2024

بررسی وضعیت کنونی بازار مسکن و قیمت گذاری متناسب با آن

Byadmin

اکتبر 12, 2022
پیش‌ فروش در چیتگر تجربه‌ای نوین در دنیای سرمایه ‌گذاری

استراتژی قیمت گذاری: قیمت بالاتر از ارزش بازار

ما همیشه خانه هایی را در تهران می بینیم که قیمتی بالاتر از ارزش بازار دارند. دلیل آن متفاوت است، اما چه یک فروشنده بیش از حد جاه طلب باشد یا یک مشاور مسکن بی سواد، این استراتژی است که در دراز مدت بیشترین آسیب را به صاحبان خانه وارد می کند. چند نکته وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد این استراتژی به خاطر داشته باشید که املاک آسمارین به آن اشاره کرده است.

بررسی وضعیت کنونی بازار مسکن و قیمت گذاری متناسب با آن

اکثر خریداران دوست ندارند مذاکره کنند:

اگر فکر می‌کنند که اسپرد نسبت به قیمت فهرست شما و سقف قیمت آنها بسیار زیاد است، حتی به خود زحمت نمی‌دهند که یک نمایشگاه را در ایران رزرو کنند. بیشتر خریداران به احتمال زیاد از خانه خود در تهران خارج می شوند تا اینکه پیشنهادی کم توپ بدهند و خطر توهین به فروشنده ها را تهدید کنند. اکثر مردم مذاکره کننده طبیعی نیستند و قیمت بالا تعدادی از خریداران را از خود دور می کند.

شما قرار گرفتن در معرض خانه خود را محدود می کنید:

اگر قیمت بالایی دارید تا فضایی برای مذاکره باقی بگذارید، در این صورت خطر می کنید که خانه ای حتی در رادار خریدار قرار نگیرد. به یاد داشته باشید، قرار گرفتن در معرض خانه شما مستقیماً به قیمتی که دریافت می‌کنید مربوط می‌شود – بنابراین مطمئن شوید که خانه شما به درستی با قیمت‌گذاری صحیح آن در معرض دید قرار گرفته است.

خریداران معمولاً فقط در چند هفته اول به ملکی علاقه مند هستند:

پس از دوره 14 تا 21 روزه فهرست شدن یک خانه، ملک تمایل به کهنه شدن دارد و خریداران آن را نادیده می گیرند. فهرست‌های جدید ظاهر می‌شوند، لیست شما نادیده گرفته می‌شود، و اغلب این انگ وجود دارد که در خانه‌ای که به سرعت فروخته نشده مشکلی وجود دارد. شواهد زیادی در آنجا وجود دارد که ثابت می کند املاکی که در بازار به دلیل قیمت بسیار بالا هستند، معمولاً در نهایت به قیمت پایین تری نسبت به آنچه که در ابتدا قیمت گذاری شده بودند، می رسند.

انتظار کاهش قیمت و/یا پیشنهادات کم توپ را داشته باشید:

اگر خانه‌ای در ایران را بیش از حد قیمت‌گذاری کرده‌اید و مدت طولانی‌تر از میانگین روزهای موجود در بازار برای خانه‌های مشابه در منطقه شما در بازار بوده است، تقریباً شانس خود را در چندین پیشنهاد حذف کرده‌اید. . اکثر خریداران فکر می‌کنند که اگر پیشنهادی ارائه کنند، می‌توانند در مورد قیمت مذاکره کنند و توپ شما را پایین بیاورند. اگر پس از میانگین روزهای حضور در بازار برای خانه های مشابه، هیچ پیشنهادی دریافت نکردید، باید موقعیت خانه خود را در بازار تغییر دهید.

انتخاب خانه مناسب جهت سرمایه گذاری و کسب سود

داشتن خانه برای مدت طولانی در بازار می‌تواند کار زیادی باشد: اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید و آن را می‌فروشید، تمیز نگه‌داشتن آن و آماده نمایش در یک لحظه می‌تواند کار زیادی باشد. . بدون بوی تند آشپزی [که معمولاً به معنای غذا خوردن مداوم در بیرون از خانه است]، هر روز صبح رختخواب خود را بشویید، قبل از رفتن به سر کار همه ظروف را بشویید، میزهای کانتر را تمیز کنید…. این لیست ادامه دارد و به سرعت قدیمی می شود.

چگونه خانه خود را برای فروش با دلار بالا قیمت گذاری کنید

قیمت فهرست‌بندی یک استراتژی است، و زمانی که نوبت به تعیین ارزش بازار و تعیین بهترین قیمت برای فروش بالاتر دلاری می‌شود، تحلیل‌های زیادی لازم است. تعیین ارزش و یک استراتژی قیمت گذاری مناسب (علاوه بر اطمینان از اینکه خانه شما تا حد امکان در معرض خریداران بالقوه قرار دارد) کار آسانی نیست. مهم است که یک مشاور املاک با تجربه، آگاه، و درک بازار، روانشناسی خریدار و مذاکره را استخدام کنید تا بیشترین سود را از فروش خانه خود به دست آورید.

قیمت خود را بر اساس حقایق و فروش قابل مقایسه تنظیم کنید

برای اینکه خانه خود را در تهران به صورت رقابتی بازاریابی کنید، باید قیمتی را بر اساس واقعیت ها تعیین کنید تا قیمت فهرست شما مطابق با انتظارات خریدار باشد. خریداران اکنون باهوش هستند و از آنچه خانه‌های دیگر به فروش می‌رسانند آگاه هستند، بنابراین از یک فهرست گران‌قیمت چیز خوبی را می‌دانند.

در مجموع، لیست قیمت اشتباه بدترین نوع تبلیغات را برای خانه شما ایجاد می کند: سکوت کامل. آزمایش محدودیت های بازار یا عدم پذیرش ارزش واقعی بازار خانه شما می تواند برای قیمت فروش نهایی خانه شما مضر باشد. رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید، اما بیشترین وزن را روی فروش نگه دارید

شرایط فعلی بازار را در نظر بگیرید

همانطور که در قیمت گذاری زیر ارزش بازار ذکر شد، مهم است که شرایط فعلی بازار را در نظر بگیرید. نگاهی دقیق به گرم، سرد یا خنثی بودن بازار و همچنین انتظارات خریداران و روندهای مختلف لیست/فروش قیمت بیندازید.

ارزیابی آنلاین عالی است، اما ارزیابی حضوری دقیق ترین خواهد بود

در حالی که به دست آوردن یک ارزیابی آنلاین به شما یک تجزیه و تحلیل عمومی از اقلام قابل مقایسه در منطقه شما می دهد، اما ممکن است همیشه با بهترین محصولات قابل مقایسه به روز نباشد یا دانش بازار داخلی را که یک مشاور املاک انجام می دهد، نداشته باشد.

وقتی نوبت به تعیین ارزش بازار خانه شما می رسد، عوامل زیادی از موقعیت مکانی، جهت رو به رو، تقاضای خریدار، موجودی، وضعیت یا پتانسیل ملک شما، سبک و گرایش های طراحی، حوضه های آبریز مدارس و موارد دیگر وجود دارد که نمی توان آنها را نام برد. در یک ارزیابی آنلاین خلاصه شود.

تجزیه و تحلیل کارشناسان حوزه املاک

هنگامی که آنها می آیند و خانه را می گردند، مشاور املاک شما باید یک تحلیل بازار رقابتی (CMA) به شما ارائه دهد که تجزیه و تحلیل عمیقی از تمام املاک قابل مقایسه، املاک فعال، فهرست های خارج شده و اطلاعات در مورد شرایط موجود بازار و بازار هدف شما است. به تخمین آنچه بازار به عنوان ارزش واقعی خانه شما نشان می دهد کمک کنید. از آنجا، آنها بهترین استراتژی قیمت گذاری را بر اساس اهداف املاک و مستغلات شما به شما توصیه می کنند.

خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان برای ورود به بازار مسکن

در حالی که بازاریابی لزوماً یک استراتژی قیمت گذاری نیست، می تواند بر میزان خریدارانی که در معرض خانه شما هستند تأثیر زیادی بگذارد. مشاور املاک شما همچنین باید استراتژی بازاریابی خود را به شما ارائه دهد و اینکه چگونه خانه شما را با برجسته کردن بهترین ویژگی های آن به صورت آنلاین و آفلاین به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *