• ج. مارس 29th, 2024

برآورد قیمت خانه و آپارتمان شخصی در محل زندگی شما

چگونه خریداران می توانند در مورد قیمت خانه مذاکره کنند

وقتی خانه ای در تهران می خرید، احتمالاً فروشنده ای که از آن خرید می کنید انتظار دارد که در مورد قیمت درخواستی مذاکره کنید . در واقع، اکثر فروشندگان در ایران برای جبران مذاکرات، قیمت خانه های خود را کمی بالاتر از ارزش بازار می کنند. مذاکره می تواند ترسناک باشد، اما دانستن اینکه چه چیزی باید انتظار داشته باشید می تواند روند را کمی ترسناک کند.

برآورد قیمت خانه و آپارتمان شخصی در محل زندگی شما

قبل از مذاکره در مورد قیمت خانه چه کاری باید انجام دهید؟

از نظر کارشناسان املاک آسمارین مذاکره در مورد قیمت خانه نیاز به صبر، سازماندهی و گاهی سازش دارد. بسیاری از خریداران خانه بر این باورند که دیگر نیازی به نماینده ندارند زیرا سایت های لیست املاک با کلیک یک دکمه در دسترس هستند. با این حال، یک نماینده فقط خانه ها را به شما نشان نمی دهد. آنها همچنین یک دارایی مهم در هنگام مذاکره در مورد بهترین قیمت هستند و به شما کمک می کنند تصمیم بگیرید چه مقدار را ارائه دهید.

مشاوران املاک محلی در بازار مسکن

آن‌ها می‌دانند که نرخ‌های بهره چگونه تغییر می‌کنند، ارزش کدام ملک افزایش می‌یابد و انتظار دارید چه چیزی در مالیات بر دارایی بپردازید. متخصصان املاک نیز می توانند احساسات خود را از فرآیند خرید خانه جدا کنند.

به عنوان مثال، آنها می توانند از شما حمایت کنند زیرا از ترس از دست دادن خانه دور شده اند. علاوه بر این، متخصص املاک و مستغلات شما می‌تواند به شما کمک کند تا قوی‌ترین پیشنهاد ممکن را تهیه کنید، همراه با تمام موارد احتمالی که برای محافظت از خود نیاز دارید.

شما باید بتوانید به فروشنده ثابت کنید که می توانید وام مسکن بگیرید. وقتی پیشنهادی را برای خانه‌ای بدون اثبات بودجه ارائه می‌کنید، به احتمال زیاد برای خریدار بعدی از شما رد می‌شود. قبل از ارائه نامه پیشنهاد اولیه، اطمینان حاصل کنید که می توانید از قبل برای وام رهنی تأییدیه دریافت کنید .

بررسی ارزش املاک و قیمت گذاری توسط کارشناسان بازار مسکن

امور مالی خود را مرتب کنید

 نامه پیش تأییدیه اخطاری از طرف وام‌دهنده وام مسکن است که میزان وام مسکن شما را تأیید می‌کند و به فروشندگان اجازه می‌دهد بدانند که برای خانه تأیید خواهید شد. به خاطر داشته باشید که نامه پیش تایید و پیش صلاحیت یک چیز نیستند. وام دهنده شما قبل از صدور نامه پیش تایید شما نگاهی به درآمد، دارایی و اعتبار شما می اندازد. این به وام دهنده شما اجازه می دهد تا دقیق ترین تخمین ممکن را به شما ارائه دهد.

مقدار اتاقی که باید با آن مذاکره کنید با میزان علاقه به خانه و اینکه در بازار خریدار هستیم یا بازار فروشنده نسبت معکوس دارد . وقتی خریداران زیادی در تهران به خانه ابراز علاقه کرده اند و پیشنهادات بیشتری وجود دارد، فضای کمتری برای مذاکره خواهید داشت. در مقابل، اگر بازار املاک و مستغلات محلی شما سرد است، فضای بیشتری برای درخواست امتیاز، قیمت های پایین تر و تعمیرات دارید.

بازار خود را بشناسید

این حوزه دیگری است که در آن عامل املاک شما یک دارایی ارزشمند خواهد بود. نماینده شما در ایران می تواند بازار محلی را ارزیابی کند و با فروشنده یا نماینده فروشنده صحبت کند و به شما این امکان را می دهد که نگاه دقیق تری به میزان تمایل فروشنده برای مذاکره در مورد قیمت فروش داشته باشید.

مشاوره رایگان جهت خرید و فروش خانه و آپارتمان به خریدارن و فروشندگان

اگر خانه برای مدت طولانی در بازار وجود داشته باشد و فروشنده بخواهد از آن خارج شود، ممکن است بتوانید معامله کنید. با این حال، اگر فروشنده چندین پیشنهاد در خانه داشته است، ایده خوبی است که پیشنهاد بالاتری را بلافاصله ارائه دهید. محاسبه کنید که چقدر خانه می توانید تهیه کنید. از ماشین حساب ارزان قیمت خانه سریع و آسان ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *