• ج. مه 3rd, 2024

کدام مکان ها رشد خوبی را نشان می دهند”پیش خرید در منطقه 22

به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

قدردانی بلند مدت املاک و مستغلات

علت اصلی برای افراد غیرسیگاری است. قرار گرفتن در معرض بیش از غلظت ایمن به طور کلی پذیرفته شده برای دوره های طولانی توصیه نمی شود.کاهش رادون معمولاً شامل جذب گاز در اطراف و لوله کشی آن به دریچه پشت بام، سپس آب بندی ترک های برای جلوگیری از نشت بیشتر است. همچنین می‌تواند شامل نصب یک یا چند دریچه کاهش فشار در خارج از خانه تخلیه  قبل از رسیدن به فونداسیون و همچنین فن‌هایی با فشار منفی باشد.

قدردانی بلند مدت املاک و مستغلات

اساساً را از زیرزمین یا پایین‌ترین سطح به داخل خاک برمی‌گردانند. پیش خرید برج های منطقه 22 طبق هزینه متوسط ​​یک سیستم کاهش حدود است. اما هزینه واقعی بسته به اندازه خانه، نوع  و شدت مشکل می تواند بین چند صد تا بیش از متغیر باشد.آمازون  کیت‌های آزمایش رادون را با قیمت کمتر از می‌فروشد، اگرچه ممکن است برای ارسال کیت به آزمایشگاه معتبر برای تجزیه و تحلیل، نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید.

گرایش های املاک و مستغلات

با این حال، هزینه همه کاره شما باید کمتر از باشد، که راه ارزانی را برای دیدن اینکه آیا نیاز به تماس با افراد حرفه‌ای دارید ایجاد می‌کند.خانه‌های معمولاً سقف‌ های قدیمی ‌تر و احتمالاً در حال تخریب دارند. این مشکلات متعددی از جمله هجوم ، آسیب آب داخلی و عایق بندی کم اثر را به همراه دارد. مشکلات ناشی از یک سقف در معرض خطر، به ویژه هنگامی که نشت داخلی به طور منظم رخ می دهد، می تواند ده ها هزار دلار هزینه برای تعمیر داشته باشد.

گرایش های املاک و مستغلات

ممکن است توسط بیمه صاحب خانه پوشش داده نشود.علائم هشدار دهنده مشکلات احتمالی سقف عبارتند از:از دست رفته یا آسیب دیده سیمان سقف در حال فرو ریختن ناودان های کمان دار یا آویزان رطوبت مداوم در اتاق زیر شیروانی شواهد آسیب آب در طبقات بالا موجودات در اتاق زیر شیروانی یا فضاهای خزنده بالایی قبل از خرید خانه قدیمی، قدمت و وضعیت سقف را تا حد امکان ارزیابی کنید.

ویژگی های غیر استاندارد

زمانی که فروشنده سقف را روی آن قرار ندهد، ممکن است از زمان نصب آن مطلع نباشد، کیان مهر پارس بنابراین در صورت وجود علائم واضح سایش، یک بازرس سقف استخدام کنید.در مرحله بعد، عمر احتمالی سقف فعلی و جایگزینی احتمالی آن را در نظر بگیرید. در سقف آسفالتیسقف های فلزی معمولاً بین سال ضمانت دارند، اگرچه اغلب عمر طولانی تری دارند و نیاز به نگهداری کمی دارند.کاشی و سنگ سقف های کاشی و سنگ با نصب و نگهداری مناسب تا می کنند.

ویژگی های غیر استاندارد

در این دسته بندی ها، کیفیت ساخت و ساز اهمیت دارد. به عنوان مثال، در سقف های شیبدار شیبدار، یک لایه روکش لاستیکی یا ترموپلاستیک می تواند به معنای تفاوت بین سقفی باشد که شکسته می شود و سقفی که بسیار بیشتر از آن به کوبیدن ادامه می دهد. البته، بدون توجه به مواد، طول عمر واقعی سقف به کیفیت نصب، سابقه نگهداری قبلی، شیب سقف و آب و هوای محلی بستگی دارد.

خط آخر

هزینه های تعویض بسته به مواد بسیار متفاوت است، اما شما می توانید انتظار داشته باشید که از برای جایگزینی یک سقف آسفالتی کامل هزینه کنید .هزینه تعویض سقف های تخته سنگی به طور متوسط ​​بین است.در هر دو مورد، تورم به دلیل افزایش هزینه‌های مواد، تعدادی از بودجه‌های پروژه را اعمال کرده است.اگر مشکلات سقف به یک منطقه کوچک محدود می شود و سقف به پایان عمر پیش بینی شده خود نزدیک نیست، می توانید تنها با تعویض یا تعمیر قسمت آسیب دیده در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اگر سقف قدیمی تر باشد یا به طور گسترده آسیب دیده باشد، تعویض کل آن یا حداقل یک طرف آن در درازمدت منطقی است.خانه های قدیمی به احتمال زیاد دارای پنجره های قدیمی تر و نا کارآمد هستند. نقطه ضعف اصلی پنجره های ناکارآمد، قبض های برق بالاتر است زیرا سیستم کنترل آب و هوای خانه باید برای جبران نشتی بیشتر کار کند.طبق برنامه نصب کارآمد ترین کلاس پنجره ها در کل خانه شما می تواند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *