• س. آوریل 30th, 2024

نکاتی در مورد نحوه انتخاب بهترین مکان،پیش خرید در چیتگر

بهترین راه برای کمک به والدین در خرید خانه

آیا باید اکنون برای خرید خانه تلاش کنند یا منتظر بمانند تا اوضاع حل شود.پاسخ به احتمال زیاد بیشتر به شرایط شخصی شما بستگی دارد تا شرایط بازار مسکن. پیش‌بینی‌های بازار در شب متفاوت است، اما اگر از نظر مالی پایدار هستید، پس‌انداز کافی برای پوشش پیش‌پرداخت و سایر هزینه‌ها دارید، شغل و درآمد شما مطمئن است، و آماده هستید که برای مدتی در یک مکان بمانید، پس اکنون زمان بسیار خوبی برای خرید خانه است. از سوی دیگر، اگر پس انداز شما کم است یا امتیاز اعتباری شما کمتر از ستاره ای است.

بهترین راه برای کمک به والدین در خرید خانه

ممکن است منطقی تر باشد که قبل از خرید، زمان بیشتری را برای ساختن آن صرف کنید.پیش خرید برج های منطقه 22 نکته ای را که باید در نظر داشته باشید: قیمت خانه اخیراً پس از چندین ماه کاهش آهسته اندکی افزایش یافت، بنابراین در صورت افزایش ناگهانی قیمت ها، حتما احتیاط کنید. اقتصاددان املاک و مستغلات درو یکی از نویسندگان ، می گوید: «در خرید در نزدیکی بالای بازار مراقب باشید، به خصوص اگر می خواهید تنها چند سال در خانه باشید.

در چه مکانی خرید می کنید و چرا؟

شاخص خرید و در مقابل اجاره می‌گوید: اگر به دنبال خرید تحت این شرایط هستید، “به شدت چانه بزنید و مایل باشید کنار بروید.”منطقه ای که در آن خانه را شکار می کنید تأثیر عمده ای بر آنچه که باید به عنوان خریدار خانه آماده شوید دارد. هر بازاری ویژگی های خاص خود را دارد که باید در نظر گرفته شود.بازار کار و وضعیت مسکن در شرایط خرید متفاوتی را نسبت به همراه خواهد داشت. و حتی در همان شهر، املاک و مستغلات بسیار محلی است  ممکن است از اینکه چقدر شرایط بازار می تواند ، شگفت زده شوید.

در چه مکانی خرید می کنید و چرا؟

به همین دلیل است که همکاری با یک عامل محلی آگاه که پیچیدگی های بازار خود را درک می کند بسیار مهم است.پیش پرداخت اغلب به عنوان بزرگترین هزینه خرید خانه در نظر گرفته می شود، زیرا این همان چیزی است که خریدار باید از قبل پرداخت کند. اما مالکیت خانه مستلزم هزینه های اضافی زیادی است که باید برای آن آماده باشید. حتی قبل از اینکه خرید را ببندید، باید مطمئن شوید که پول کافی برای پوشش هزینه های بسته شدن کنار گذاشته اید .

رشد سرمایه گذاری

این کارمزدها بسته به و هر تراکنش فردی متفاوت است، اما تقریباً به طور قطع به خواهد رسید.هنگام بودجه بندی برای هزینه های مسکن ماهانه خود، نه تنها مبلغ اصل و سود پرداختی وام مسکن خود را در نظر بگیرید،کیان مهر پارس بلکه مالیات بر دارایی، حق بیمه خانه و کارمزد انجمن مالکان خانه در صورت وجود به علاوه بیمه خصوصی وام مسکن در صورت کاهش هزینه کمتر را در نظر بگیرید. از 20 درصد و فراموش نکنید که برای تعمیرات مداوم و تعمیرات غیرمنتظره نیز پول کنار بگذارید.

رشد سرمایه گذاری

بازار املاک و مستغلات در بیشتر دهه در یک برنده بود. در واقع، خریداران ملکی محلی بیش از هر کس دیگری از رشد اقتصادی کشور به دست آوردند.خانه‌ها در شهرهای بزرگ بیشترین سود را داشتند. قیمت املاک در برابر شد.هر چند چیزی تغییر کرد. حجم معاملات املاک از سال‌های رونق  به‌ ویژه در شهرهای ردیف اول و دوم  وارد سقوط آزاد شده است.در همین حال، توسعه دهندگان املاک و مستغلات قیمت فروش پروژه های جدید خود را کاهش می دهند.

خط آخر

دولت مرکزی خط مترو مرکزی را متصل می کند، تحریم کرده است. این امر تأثیر مثبتی در مناطق اتصال این مسیر خواهد داشت نشانه های نادر اعتراض و خشم عمومی نیز خود را نشان می دهد. اگر بخرید، اما قیمت‌ها شش ماه بعد کاهش پیدا کند و خریدارهای جدید معامله بهتری داشته باشند، ناراحت می‌شوید؟ این اکنون برای برخی از خریداران ملکی یک واقعیت است.علاوه بر این، همه اینها در فصل اوج فروش مسکن اتفاق می افتد. مردم محلی معمولاً این ماه های مبارک را اکتبر نقره ای و نوامبر طلایی می نامند.

اینجا چیزی برای همه وجود دارد،شهر بسیار تحت تأثیر قرار می‌دهد و خیابان‌های سنگ ‌فرش‌ شده جذاب و چراغ ‌های درخشان شبانه را به رخ می‌کشد. شما با سایر کشورهای ارتباط خواهید داشت، زیرا هزینه خرید ملک برای کسانی که برای اولین بار خانه خریداری می کنند به اندازه کافی پایین است.املاک در به دلیل جامعه بزرگ و ده دانشگاه آن بین تقسیم شده است. شما می توانید یک آپارتمان با قیمت مناسب در اینجا بخرید و به دلیل تقاضای بالای اجاره شهر به سرعت سود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *