• پ. آوریل 25th, 2024

پیش خرید در چیتگر و سلیقه سرمایه گذاران در انتخاب آپارتمان

پیش‌ فروش در چیتگر تجربه‌ای نوین در دنیای سرمایه ‌گذاری

چند نوع محبوب خانه

چه به دنبال خانه اول خود باشید یا یک ملک سرمایه گذاری جدید ، احتمالاً به اصطلاحات زیادی در مورد سبک خانه و ساختار آنها توجه کرده اید. درک این اصطلاح می تواند به شما کمک کند خانه مورد نظر خود را پیدا کنید، مسائل رایج برای بازرسی خانه و پیش خرید در منطقه 22 را پیش بینی کنید و مزایای مربوط به انواع خاصی از خانه را بیاموزید.

سلیقه سرمایه گذاران در خرید آپارتمان

توجه به دو پارامتر اصلی که یک خانه را طبقه بندی می کند مهم است: نوع ساختار و سبک خانه. این سازه به نوع ساختمان اشاره دارد، مانند خانه تک خانواده یا کاندو. سبک به ویژگی های معماری و طراحی ، مانند صنعتگر یا معاصر اشاره دارد. ما محبوب ترین سازه ها و سبک های خانه ها را جمع آوری کردیم تا بتوانید ترجیحات خود را محدود کنید و خانه ایده آل خود را بهتر جستجو کنید .

انواع خانه ها: سازه ها

چه به دنبال اولین خانه پیش فروش چیتگر باشید، چه به دنبال خرید ملک اجاره ای یا مقایسه خانه های منطقه خود به عنوان بخشی از فرآیند فروش خانه خود هستید، اولین کاری که باید برای محدود کردن جستجوی خود انجام دهید این است که نوع ساختار خانه مورد نظر خود را مشخص کنید. برای. در زیر معمولی‌ترین انواعی است که هنگام جستجوی مکان جدید خود خواهید دید.

1.      آپارتمان

یک آپارتمان بخشی از مجموعه واحدهای مشابه در یک ساختار ساختمانی است. یک ویژگی مهم این است که شما باید مکان را از صاحبخانه اجاره کنید. اغلب، آپارتمان ها و ساختمان های آپارتمانی دارای فاکتورهای راحتی مانند تعمیرکار در محل، لباسشویی، امکانات باشگاه یا استخر هستند. اگرچه شما آنقدر حریم خصوصی ندارید – و در محل سکونت خود سهام ایجاد نمی کنید – هنگام تصمیم گیری برای خرید یا اجاره، مزایا و معایب زیادی خواهید داشت.

مزایا: تعمیرات و نگهداری انجام می شود.

معایب: هیچ گزینه ای برای خرید وجود ندارد، که منجر به انعطاف پذیری و آزادی کمتری می شود.

  • مجتمع کاندو مدرن.

اگر از امکانات رفاهی همراه با آپارتمان خوشتان می آید اما به دنبال مالکیت هستید، کاندو ممکن است برای شما مناسب باشد. به جای اینکه یک مدیر ساختمان یا صاحبخانه بر واحد شما نظارت کند، شما مسئول تمام تعمیرات و نگهداری هستید. کاندومینیوم ها یک گزینه عالی برای زندگی در شهر و برای افراد مسن هستند که می خواهند مالک باشند و وام مسکن داشته باشند اما نمی خواهند با تعمیر و نگهداری خانه تک خانواده سروکار داشته باشند.

پیش خرید در چیتگر منطقه 22 خرید و فروش آپارتمان لوکس

مزایا: در کنار مزایای مالکیت خانه، نگهداری کمتری نسبت به یک خانه تک خانواده وجود دارد.

معایب: حریم خصوصی و آژانس رایگان کمتری وجود دارد.

3.      تعاونی خانه یا تعاونی مسکن

تعاونی به تعاونی مسکن نیز معروف است. این نوع مسکن با سایر مسکن های موجود در این لیست کاملاً متفاوت است. وقتی در یک تعاونی خرید می کنید، به جای خرید ملک واقعی، در حال خرید سهمی از شرکتی هستید که مالک ساختمان است. تعداد سهامی که دارید معمولاً با میزان فضایی که در تعاونی در اختیار شما قرار می‌گیرد مرتبط است. پس از پذیرش در یک تعاونی و پس از خرید سهام، در مورد فضاهای مشترک رای خواهید داشت و هزینه های نگهداری و سایر هزینه ها را تقسیم خواهید کرد.

مزایا تعاونی خانه: حس بسیار خوبی از جامعه ایجاد می کند و هزینه کمتری نسبت به یک خانه سنتی دارد.

معایب: آزادی کمتری وجود دارد و تصمیمات باید تایید گروهی داشته باشند.

  • مجردی (جدا)

ویژگی کلیدی یک خانه تک خانواده این است که برخلاف آپارتمان ها، آپارتمان ها یا خانه های شهری کاملاً از سایر واحدهای مسکونی جدا است. اکثر خانه ها در ایالات متحده خانه های تک خانواده هستند. آنها در مناطق پرجمعیت کمتر رایج هستند و معمولاً در حومه شهر یافت می شوند. خانه های تک خانواده معمولا خصوصی تر هستند و گزینه های بیشتری را برای شخصی سازی ارائه می دهند.

مزایا: خانه های تک خانواده نسبت به اکثر خانه های دیگر حریم خصوصی و آزادی بیشتری دارند.

معایب: معمولا هزینه نگهداری و نگهداری آنها بیشتر است

5.      خانه کوچکی در وسط یک فضای خالی در جنگل

محبوبیت خانه های کوچک در سال های اخیر رونق گرفته است و آنچه را که به عنوان ” جنبش خانه های کوچک ” شناخته می شود، تحریک کرده است. برخی از خانه های کوچک پیش ساخته هستند و برخی از آنها ساخته های سفارشی کامل هستند. آن‌ها در میان بزرگسالان مجرد و زوج‌هایی که آزادی مالی و فیزیکی بیشتری می‌خواهند محبوب شده‌اند، زیرا برخی از خانه‌های کوچک متحرک هستند و می‌توان آنها را به مکان‌های جدید منتقل کرد.

مزایا: خانه های کوچک مقرون به صرفه تر هستند و آزادی فیزیکی بیشتری را ارائه می دهند.

معایب: آنها فضای بسیار کوچکتری دارند و فضای کمتری برای رشد خانواده دارند.

از آنجایی که قیمت خانه های کوچک معمولاً کمتر از حداقل وام مسکن است، شروع کار می تواند دشوار باشد. مستقیماً برای خانه‌های کوچک وام ارائه نمی‌کند، اما ما می‌توانیم به شما کمک کنیم گزینه‌های تامین مالی خانه کوچک خود را درک کنید.

سرمایه گذاری در بازار املاک پیش فروش واحدهای اداری و تجاری و مسکونی در چیتگر
6.      خانه شهر

خانه های شهری بژ و کرم رنگ پشت سر هم. خانه شهری یا خانه شهری یک خانه مسکونی با مالکیت فردی است که حداقل یک دیوار مشترک با واحد دیگر دارد و ورودی خود را از خیابان دارد. آنها در شهرهای بزرگ که فضا محدود است بیشتر محبوب هستند. خانه های شهری معمولاً از فضای عمودی با چندین طبقه استفاده می کنند اما با نشستن در کنار خانه های دیگر در فضای افقی صرفه جویی می کنند. گاهی اوقات امکانات مشترکی در میان مجموعه ای از خانه های شهری وجود دارد.

مزایا: آنها معمولاً مقرون به صرفه تر از خانه های تک خانواده هستند.

معایب: حریم خصوصی کمتر و آزادی کمتری برای تغییر نمای بیرونی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *