• ش. آوریل 20th, 2024

پیش خرید برج های منطقه 22 و ارزیابی قیمت ها قبل از خرید

پیش‌ فروش در چیتگر تجربه‌ای نوین در دنیای سرمایه ‌گذاری

روند پیشرفت بازار املاک در سال های اخیر با توجه به نوسانات قیمتی

خرید آپارتمان در ترکیه، پرداخت نقدی یا اقساطی مهمترین سوال برای کسانی که مایل به خرید ملک در ترکیه هستند این است که خرید آپارتمان به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟ این امر به دلیل پیشرفت و تمایز ترکیه در زمینه های مختلف سرمایه گذاری به ویژه بخش سرمایه گذاری املاک و مستغلات است که پیش فروش چیتگر برای همه سرمایه گذاران خارجی و عرب در سراسر جهان جذاب شده است.

خرید و فروش خانه و آپارتمان مسکونی و تجاری

شرایط خرید آپارتمان یا ملک در ترکیه: قبل از صحبت در مورد اینکه کدام یک از این دو گزینه بهتر است پرداخت اقساطی یا نقدی باید به شرایط خرید ملک یا آپارتمان در ترکیه اشاره کنیم که در ادامه به توضیح آن شرایط می پردازیم. اول: وجود سند مالکیت ملک: سند مالکیت یا «تاپو» ملک باید نزد فروشنده ای که می خواهید آپارتمان را از او بخرید، موجود باشد و شامل کلیه اطلاعات و مشخصات ملک باشد.

پرداخت سالانه حق بیمه واحد آپارتمانی خریداری شده

ثانیاً اسناد مهمی وجود دارد: مدارک مورد نیاز برای تکمیل خرید آپارتمان در ترکیه شامل موارد زیر می باشد: گذرنامه معتبر خریدار به شرطی که کپی آن به زبان ترکی ترجمه شده و توسط دفتر اسناد رسمی تایید شده باشد. سند ارزیابی املاک که شامل مشخصات ملک و قیمت تقریبی آن با توجه به آن مشخصات می باشد. بیمه املاک در برابر زلزله. دو عکس شخصی از خریدار و یک عکس از فروشنده.

وکالتنامه رسمی محضری در صورتی که شخص دیگری مجاز به خرید آپارتمان یا ملک باشد. خرید اقساطی آپارتمان در ترکیه چگونه است؟ اگر قصد خرید اقساطی آپارتمان یا ملک در ترکیه را دارید می توانید پروژه ایران 2 از یکی از این دو روش استفاده کنید. اول: از طریق یک شرکت ساختمانی: به این ترتیب می توانید ملکی را به صورت اقساطی از یکی از شرکت های ساختمانی که در هر دوره پیشنهادات ویژه ارائه می دهد خریداری کنید.

روند پیشرفت بازار املاک در سال های اخیر با توجه به نوسانات قیمتی

توجه به قیمت ها قبل از اقدام به پیش خرید آپارتمان مسکونی

 سپس می توانید ابتدا مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنید و سپس اقساط ماهانه باقی مانده را تکمیل کنید و کلیه شرایط توافق شده در قرارداد فروش باید گنجانده شود. دوم: از طریق بانک ترکیه: شما می توانید در ترکیه از طریق بانک آپارتمان یا ملک را به صورت اقساطی خریداری کنید که بانک ابتدا آپارتمان را از شرکت ساختمانی خریداری می کند سپس با علامت رهن آپارتمان تا پرداخت تمام اقساط آن را به شما می فروشد.

شایان ذکر است که اکثر سرمایه گذاران روش اول را ترجیح می دهند، زیرا روش دوم باعث افزایش نسبی قیمت ملک می شود. تفاوت خرید ملک در ترکیه به صورت نقدی یا اقساطی: خرید آپارتمان در ترکیه به صورت اقساطی یا نقدی تفاوت های زیادی دارد که در ادامه به تفصیل این تفاوت ها می پردازیم و در ادامه می توانید بدانید که کدام بهتر است به صورت نقدی یا اقساطی پرداخت کنید.

پرداخت سالانه حق بیمه واحد آپارتمانی خریداری شده

خط آخر

اول: مبلغ مورد نیاز هنگام خرید: در پرداخت نقدی باید تمام قیمت ملک را بدون کاهش پرداخت کنید. در مورد خرید اقساطی نیز می توانید ارزش اولیه ای را که معمولا بین 30 تا 50 درصد است پرداخت کنید و مابقی قیمت ملک به صورت اقساط ماهانه پرداخت می شود. دوم: تخفیف هایی که می توانید دریافت کنید: هنگام خرید نقدی ملک می توانید تا 20 درصد ارزش ملک یا آپارتمان و گاهی بیشتر از آن تخفیف بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *