• پ. آوریل 25th, 2024

ضمانت خرید و پیش خرید برج های منطقه 22 چیست؟

سیاست های دولت در برابر بازار پر نوسان مسکن

ثبات سیاسی: ترکیه یکی از کشورهای امنی به حساب می آید که خارجی ها در آن از بحران هایی که کشورشان تجربه می کند پناه می برند. بازده سرمایه گذاری متمایز: سرمایه گذاران املاک و مستغلات در ترکیه از بازگشت سرمایه متمایز و تضمین شده برخوردار هستند، زیرا بازار سرمایه گذاری املاک در ترکیه بسیار فعال و امن است. پیش فروش چیتگر سوالات متداول در مورد اخذ تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک.

ضمانت خرید و پیش خرید واحد های آپارتمانی پروژه چیتگر چیست؟

آیا شخصی که با خرید ملک تابعیت می کند شهروند درجه دو محسوب می شود؟ خیر، تابعیت در این مورد تابعیت کامل محسوب می شود و دارنده آن از کلیه حقوق شهروند اصلی ترکیه برخوردار است. قیمت ملک را باید به دلار یا لیر بپردازید؟ قیمت ملک لازم نیست به دلار پرداخت شود، می توان آن را به لیر ترکیه، معادل ارزش مورد نیاز برای دریافت شهروندی ترکیه پرداخت کرد.

خرید و فروش خانه و آپارتمان تجاری و مسکونی توسط دپارتمان املاک

آیا می توانم پس از اخذ تابعیت ترکیه از ملک در سرمایه گذاری بهره مند شوم؟ بله، ملک با سرمایه گذاری در اجاره و بهره مندی از بازده آن قابل استفاده است. پیش خرید در چیتگر آیا برای اخذ تابعیت ترکیه برای خرید بیش از یک ملک به مدت زمان خاصی نیاز است؟ زمان خاصی برای خرید ملک مورد نیاز نیست و خرید می تواند در دوره های جداگانه انجام شود و نیاز به دریافت ارزیابی املاک برای هر ملک است.

سیاست های دولت در برابر بازار پر نوسان مسکن

آیا با خرید ملک تحت رهن می توانم تابعیت ترکیه را دریافت کنم؟ خیر با داشتن ملک در رهن نمی توان تابعیت گرفت ولی ابتدا باید رهن آزاد شود. در مورد تعدد زوجات آیا می توان تابعیت ترکیه را به همه همسران اعطا کرد؟ خیر، سرمایه گذار با تابعیت ترکیه باید یک همسر را انتخاب کند که تابعیت او را اعطا کند. آیا پس از گرفتن تابعیت ترکیه به خدمت اجباری تبدیل شدم؟

واقعیت های بازار املاک و مستغلات که باید بدانید

افراد بالای 21 سال از خدمت اجباری معاف می شوند. راه های دیگر برای اخذ تابعیت ترکیه چیست؟ راه های مختلفی برای اخذ تابعیت ترکیه به جز خرید ملک وجود آیا تابعیتی که با خرید ملک در ترکیه به دست می آورم دائمی است؟ بله، پس از احراز تمام شرایط، تابعیت به سرمایه گذار املاک و مستغلات به طور دائم اعطا می شود. آیا با تابعیت ترکیه می توانم تابعیت دیگری دریافت کنم؟

بله، تابعیت ترکیه اجازه تابعیت مضاعف را می دهد، بنابراین دارنده شهروندی می تواند تابعیت مادر خود را حفظ کند یا تابعیت ترکیه را با تابعیت دیگری ترکیب کند. حقوق شهروندی ترکیه با تابعیت ترکیه چیست؟ حق مالکیت، خرید و فروش در ترکیه و حق شروع سرمایه گذاری و داشتن حساب بانکی و حق تاسیس کسب و کار خود.

خرید و فروش خانه و آپارتمان تجاری و مسکونی توسط دپارتمان املاک

خط آخر

ملیت ترک یکی از مهم ترین ملیت هایی است که تضمین می کند صاحب آن از زندگی تابعیت ترکیه برخوردار است که پر از مزیت است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بهترین راه برای گرفتن شهروندی ترکیه و تضمین بازگشت خوب و پایدار است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع اخذ تابعیت ترکیه یا هر جنبه دیگری از بازار املاک در ترکیه هستید، می توانید به طور مداوم وب سایت ما را دنبال کرده و با مشاور املاک ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *