• س. آوریل 23rd, 2024

شرایط سرمایه گذاری و پیش خرید در چیتگر چگونه است؟

طلایی برای سرمایه گذاری با سوددهی بالا در منطقه 22

مسئولیت مشاوران مسکن در خرید و فروش آپارتمان

سه عامل مهم هنگام خرید ملک در هر مکانی عبارتند از مکان، مکان و موقعیت. موقعیت مکانی مطلوبیت ایجاد می کند. مطلوبیت تقاضا می آورد. شما باید بر محله هایی با تراکم جمعیت و رشد اشتغال نسبتاً بالا تمرکز کنید. هر دوی آنها به تقاضای بالا برای مسکن تبدیل می شوند. باید تقاضای طبیعی و آتی بالایی برای املاک اجاره ای وجود داشته باشد. پیش فروش چیتگر تقاضا قیمت ملک اجاره ای شما در سیاتل را افزایش می دهد و باید بتوانید در دراز مدت بازده خوبی از سرمایه گذاری خود دریافت کنید.

عوامل تاثیر گذار بر ارزش املاک مسکونی، اداری و تجاری

محله های سیاتل باید برای زندگی امن باشند و میزان جرم و جنایت پایینی داشته باشند. محله ها باید به امکانات اولیه، خدمات عمومی، مدارس و مراکز خرید نزدیک باشند. محله ارزان‌تر در سیاتل ممکن است بهترین مکان برای زندگی نباشد. محله ارزان‌تر باید با این عوامل تعیین شود – هزینه کلی زندگی، نسبت اجاره به درآمد، و نسبت متوسط ​​ارزش خانه به درآمد.

انتخاب محل مناسب جهت سکونت و پیش خرید آپارتمان

بستگی به این دارد که چقدر به دنبال خرج کردن هستید و پیش خرید در منطقه 22 آیا می خواهید املاک سرمایه گذاری کوچکتر یا معاملات بزرگتر در محله های کلاس A داشته باشید. موجودی کم است، اما فرصت ها وجود دارد. در اینجا تعدادی از بهترین محله ها در منطقه متروی سیاتل وجود دارد که می توانید خانه یا ملک سرمایه گذاری بخرید. شمال ردموند در شهرستان کینگ قرار دارد و یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در واشنگتن است.

 طبق سایت Niche.com ، زندگی در شمال ردموند به ساکنان احساس شهری پراکنده می دهد و اکثر ساکنان خانه های خود را دارند. در شمال ردموند، رستوران ها، کافی شاپ ها و پارک های زیادی وجود دارد. بسیاری از خانواده ها در شمال ردموند زندگی می کنند و ساکنان آن تمایل به لیبرال دارند. مدارس دولتی در شمال ردموند دارای رتبه بالایی هستند. ارزش معمولی خانه ها در شمال ردموند 1809188 دلار است که 32.6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مسئولیت مشاوران مسکن در خرید و فروش آپارتمان

شرایط سرمایه گذاری ، فروش و پیش فروش آپارتمان

یک محله کاملاً مقرون به صرفه در سیاتل است. این شهر در شهرستان کینگ قرار دارد و یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در واشنگتن است. به گفته سایت Niche.com، زندگی در دلیج شمالی به ساکنان احساس ترکیبی شهری و حومه شهر می دهد. مدارس دولتی در شمال دلیج دارای امتیاز بالایی هستند. ارزش خانه معمولی در دلیج شمالی 670846 دلار است. ارزش خانه های نورث دلیج در سال گذشته 8.6 درصد افزایش یافته است. حدود 48 درصد از ساکنان مایل به اجاره خانه هستند.

کاپیتول هیل یک منطقه مسکونی پرجمعیت در سیاتل است (کاپیتول هیل، واشنگتن دی سی را اشتباه نگیرید). این محله در شرق مرکز شهر در طرف دیگر بین ایالتی 5 واقع شده است. کاپیتول هیل نهمین محله قابل پیاده روی در سیاتل با امتیاز پیاده روی 91 است و قابل دوچرخه سواری است. این یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی و تفریحی شبانه شهر است. پیش خرید برج های منطقه 22 اجاره در کاپیتول هیل که از چند محله کوچکتر تشکیل شده است به طور متوسط ​​حدود 1900 دلار در ماه است.

انتخاب محل مناسب جهت سکونت و پیش خرید آپارتمان

حرف آخر

طبق گزارش Redfin.com، بازار مسکن کاپیتول هیل تا حدودی رقابتی است. در اکتبر 2021، قیمت خانه در کاپیتول هیل نسبت به سال گذشته 18.2 درصد افزایش یافت و به قیمت متوسط ​​780 هزار دلار فروخته شد. به طور متوسط، خانه ها در کاپیتول هیل پس از 7 روز در بازار در مقایسه با 20 روز در سال گذشته به فروش می رسند. در اکتبر امسال 37 خانه فروخته شد که این رقم در سال گذشته 32 واحد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *