• ش. آوریل 20th, 2024

پیش فروش چیتگر و تاثیر پرداخت به موقع اقساط در انتخاب واحد

چرا پیش‌ خرید در برج‌ های منطقه 22 یک انتخاب هوشمندانه است؟

پیش بینی آینده بازار املاک

در دهه گذشته، زیرساخت‌های مزمن و هجوم میلیون‌ها هزاره به بازار خرید مسکن منجر به عدم تطابق عمده در عرضه و تقاضای مسکن شده است. با وجود اینکه نرخ وام مسکن به شدت در حال افزایش است، بازار مسکن به این زودی ها سقوط نخواهد کرد. نتیجه این خواهد بود که نرخ قدردانی بسیار کندتر از دو سال گذشته باشد. پیش خرید در منطقه 22 ما در حال پیش‌بینی بازار مسکن برای 5 سال آینده و شناسایی الگوهایی هستیم که ممکن است بر ارزش‌های املاک و اجاره‌های بیش از یک سال تأثیر بگذارد.

افزایش میزان عرضه و تقاضا در بازار مسکن

تحقیقات رگرسیونی خود فردی مک نشان می دهد که افزایش 1 درصدی نرخ وام مسکن، افزایش قیمت مسکن را حدود چهار درصد کاهش می دهد (به عنوان مثال، حرکت از رشد 11 درصدی قیمت مسکن در سال به 7 درصد). در مقابل، تحلیلگران JP Morgan انتظار دارند تاثیر بیشتر حدود شش درصد کاهش قیمت مسکن داشته باشد.

از آنجایی که ارزش مسکن بسیار بالاست، بازار مسکن ممکن است نسبت به گذشته مستعد افزایش نرخ باشد. بنابراین، برآورد بیشتر واقعی به نظر می رسد. در حالی که به نظر می رسد افزایش نرخ بهره با کاهش قیمت مناسب، تقاضای مسکن را کاهش می دهد، گذشته واقعی یک شاخص قابل اعتماد کمتر از آنچه رخ خواهد داد به دلیل تأثیر متعادل کننده عظیم است – نرخ بهره اغلب زمانی که اقتصاد در حال گسترش است افزایش می یابد.

حمایت دولت از بخش خصوصی در ساخت آپارتمان

این شرکت تحت حمایت دولت پیش‌بینی می‌کند که به ازای هر یک درصد افزایش در نرخ وام مسکن، فروش مسکن حدود پنج درصد کاهش می‌یابد و رشد قیمت‌ها چهار تا شش درصد کاهش می‌یابد. اگر نرخ وام مسکن در سطوح فعلی تثبیت شود و سایر عوامل ثابت بمانند، تحلیل آنها افزایش بسیار کندتر اما همچنان مثبت قیمت مسکن را با دامنه وسیع منطقه ای بسته به روند مهاجرت پیش بینی می کند.

احداث کارگاه های ساختمانی و دفتر فروش پروژه های پیش فروش برج در منطقه 22

همانطور که کار از خانه به طور فزاینده ای محبوب می شود، پیش بینی می شود که بازار مسکن همچنان کم عرضه باشد و مهاجرت به مناطق کم هزینه همچنان افزایش یابد. این امر بسیار مهم است زیرا اکثر شهرهای پررونق به دلیل ورود جمعیت قبلی، کمبود مسکن عمده دارند. در نهایت، جمعیت‌شناسی مطلوب نشان می‌دهد که تقاضای قوی برای خریدارانی که برای اولین بار خانه می‌خرند، ادامه خواهد داشت.

توافق مستاجر با موجر بر سر قیمت اجاره آپارتمان

 این به دلیل این واقعیت است که هنوز تعداد قابل توجهی از مستاجران جوان با درآمد کافی برای حفظ مالکیت خانه وجود دارد و آنها باید همچنان نیروی مهیبی برای آینده قابل پیش بینی باشند. از آنجایی که اقتصاد در ماه‌ها و سال‌های آینده با بادهای معکوس متفاوتی مواجه خواهد شد، این متغیرها باید همچنان تأثیر قابل‌توجهی بر بازار مسکن داشته باشند.

نظرسنجی نبض چشم انداز سه ماهه مسکن که توسط فردی مک انجام شد، نگرش عمومی را در مورد مشکلات مربوط به مسکن ارزیابی می کند. از زمان آغاز همه‌گیری، اعتماد بازار به پایین‌ترین حد خود در سه ماهه دوم سال 2022 رسیده است. علاوه بر این، در نتیجه تأثیر تورم فزاینده بر هزینه‌های زندگی، آنها متوجه افزایش مشکلات پرداخت مسکن به‌ویژه پیش خرید در چیتگر در میان مردم شدند. اجاره کنندگان 51 درصد اطمینان دارند که بازار مسکن در سال آینده قوی خواهد ماند.

اعتماد سرمایه گذاران به کارشناسان املاک جهت پیش خرید در منطقه 22

چشم انداز بازار مسکن

این نسبت به سه ماهه گذشته 7 درصد کاهش داشته است. 56 درصد از مستاجران و 24 درصد از صاحبان خانه بیش از 30 درصد از درآمد ماهانه خود را صرف مسکن می کنند. 51 درصد نگران پرداخت مسکن هستند که نسبت به سه ماهه گذشته 4 واحد درصد افزایش داشته است . این امر برای 68 درصد از مستاجران (افزایش 10 درصدی نسبت به سه ماهه گذشته) و 38 درصد از صاحبان خانه (یک کاهش 3 درصدی نسبت به سه ماهه گذشته) صادق است.

24 درصد احتمالاً ظرف شش ماه خانه می خرند. 17 درصد از صاحبان خانه احتمالا در شش ماه آینده فروش خواهند داشت. 23 درصد از صاحبان خانه احتمالاً در شش ماه آینده سرمایه گذاری مجدد خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *