• ج. مه 3rd, 2024

همیشه یک سرمایه گذاری مطمئن انتخاب کنید/پیش خرید در منطقه 22

زیرساخت استثنایی

طیف گسترده ای از گزینه های مسکونی را برای سرمایه گذاری ارائه می دهد که به سرعت به جذاب ترین نوع ملک تبدیل می شوند.این منطقه که یکی از بزرگ ‌ترین و شلوغ ‌ترین مسیرهای شهر است، از مسافرانی که می‌خواهند به نزدیک ‌تر باشند، بهره می‌برد. جدیدی که چندی پیش معرفی شدند، حمل و نقل را برای کسانی که به آنها متکی هستند آسان کرده است.موقعیت مکانی، املاک جدید، و گزینه های سرمایه گذاری نسبتا مقرون به صرفه، آن را به انتخاب خوبی و املاک تجاری تبدیل کرده است. توجه داشته باشید.

زیرساخت استثنایی

که میانگین قیمت یک در سطح پایه است.پیش خرید برج های منطقه 22 سرمایه‌ گذاری در بازار آپارتمان‌ها برای مدت طولانی ذخیره‌ای در مرکز شهر بوده است، اما اکنون محله‌هایی در و در عین حال در همان ویژگی‌ها و مزایای مرکز شهر هستند. یکی از آنها هستند.چیزهایی مانند حمل و نقل عالی، قیمت های بالای سرمایه گذاری در املاک، زیرساخت های عالی، و پتانسیل افزایش قیمت ملک در آینده به همان اندازه در قوی هستند که در مرکز شهر هستند. اگر شغل شما مستلزم این است که به طور موقت نقل مکان کنید.

دلیل افزایش تقاضا

یکی از مواردی که باعث شده بیشتر مورد توجه قرار گیرند، ساخت مداوم قطار حمل و نقل است که قرار است در انجام شود. بیشتر آن زیرزمینی خواهد بود و دسترسی به شهر را بهبود می بخشد.گذشته از این، این مکان در میان خانواده‌های جوان محبوب است،موقعیتی که با وجود بهترین مدارس در، بهترین رستوران‌های شهر،و دفاتر آینده که پتانسیل شغل‌های بیشتر را نشان می‌دهند، امکان‌ پذیر است.انتظار سرمایه گذاری های مختلط املاک و مستغلات را عمدتاً در خانه ها داشته باشید.

دلیل افزایش تقاضا

اما اخیراً این شامل بسیاری از نیز می شود. در چند سال گذشته، قیمت‌های فروش مجدد برای برخی از ساختمان‌های در اطراف بالا بوده است. املاک سرمایه گذاری رتبه نسبتا خوبی دارند، با میانگین قیمت برای یک خانه در سطح پایه در حال حاضر و برای در شمال واقع شده است . علاوه بر رستوران‌های مجلل و  درجه یک، یکی از منحصربه ‌فردترین مناطق خرید را در خود دارد.این منطقه نه تنها به‌ خاطر مجلل‌اش مانند و هتل‌های مجلل مانند معروف است، بلکه دارای دفاتری برای بین‌المللی مانند است.

نوسانات بازار

بنابراین، تعجب آور نیست که میانگین در سطح پایه است.پروژه پرشین آبشار با این وجود،  یک آدرس معتبر است که سرمایه ‌گذاری در آن قطعاً بازده بالایی خواهد داشت.در غرب خیابان واقع شده است و را در خود جای داده است. موقعیت آن یکی از بهترین دارایی های آن در نظر گرفته می شود، با توجه به اینکه تنها چند دقیقه پیاده روی با منطقه مالی فاصله دارد به این معنی که تقریباً در هر زمانی در طول روز می توانید به آن دسترسی داشته باشید.در طول سال ها، این منطقه یکی از سریع ترین مناطق در حال رشد و بلوغ بوده است.

نوسانات بازار

که با افزایش جمعیت و هجوم تجار و خدمات مشخص شده است. اکنون این توسعه را تجربه می کند، وضعیتی که احتمالاً پس از تکمیل آن را به عنوان یک منطقه مسکونی برتر در تبدیل می کند.قرار گرفتن بین بزرگراه ، آن را به منطقه ای بسیار قابل دسترس تبدیل می کند. همچنین به بسیار نزدیک است و برای اجاره‌ کنندگانی که نیاز به رفت ‌وآمد روزانه به منطقه مالی دارند، محبوب است.از نظر قیمت، متوسط ​​هزینه ورودی برای سرمایه گذاری است. با توجه به اینکه این محله رشد سریعی را تجربه می کند.

خط آخر

اکنون دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در آنجا وجود دارد.یک محله محبوب است که در واقع شده است. موقعیت مکانی آن، آن را به یک منطقه اجاره ای داغ برای کسانی که در منطقه مالی و در کشف و مدارس نزدیک منطقه کار می کنند، محبوب می کند. در نزدیکی آن قرار دارند و این مکان را به محل زندگی انتخابی برای تعداد زیادی از و دانشجویان تبدیل کرده است. همچنین، نزدیکی آن به خیابان که مرکز بخش مالی به حساب می‌آید، آن را به محله‌ ای عالی برای سرمایه‌ گذاری تبدیل می‌کند.

با توجه به موقعیت مکانی و دسترسی آن، میانگین ارزش یک در سطح ورودی همان چیزی است که در اکثر مکان‌ها با همان کیفیت، یعنی پیدا می‌کنید.این جوامع در امتداد بخش استریت قرار دارند. در ابتدا،عمدتاً یک جمعیت طبقه کارگر را تشکیل می داد، اما از آن زمان به بعد رشد کرد و شامل افرادی با درآمدهای مختلط شد. رستوران‌ها، قهوه‌ خانه ‌های و گالری‌های بیشتر از همیشه رایج هستند.هر دو منطقه توسط مدارس می‌شوند و از هستند، به‌ ویژه در، که اساساً محبوب ‌ترین منطقه خرید در این است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *