• ش. آوریل 27th, 2024

پیش خرید در منطقه 22 از طریق شرکت های سازنده آپارتمان

به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

پیش پرداخت ها خرید آپارتمان چگونه انجام میشوند؟

غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشیم صنعتی شدن در لائوس ادامه یابد و تولید ناخالص داخلی آن رشد سالانه خود را حفظ کند.علاوه بر این، لائوس یک بازار مرزی باقی می ماند. این به طور معمول به این معنی است که پیش فروش چیتگر اگر اقتصاد دارای شتاب مثبت باشد، می‌تواند برای سرمایه‌گذاران اولیه که ریسک اولیه را پذیرفته و بر چالش‌هایی که در ابتدا وجود داشت غلبه کرده‌اند بسیار سودآور باشد.

پیش خرید املاک اداری ، تجاری و مسکونی

من این درس را از نزدیک یاد گرفتم، زیرا در کامبوج به دنبال علائم خمری در کامبوج بودم که روی دوچرخه‌ام زوم می‌کردم و حتی تا حد استخدام مترجمان پیش رفتم تا بتوانم قرارداد را امضا کنم.من از این روحیه ماجراجویانه بسیار سود بردم و هنوز هم سرمایه گذاری در کامبوج را توصیه می کنم.بنابراین، قطعاً بحثی وجود دارد. اما در تجربه من به عنوان یک سرمایه گذار و شخصی که سال ها در آسیای جنوب شرقی زندگی کرده ام، لائوس وضعیت متفاوتی دارد.

آیا پیش پرداخت شما بدون نرخ بهره انجام میشود؟

با این حال، این امکان وجود دارد که مالکیت املاک و مستغلات در لائوس در آینده آسان تر شود. لائوس در حال حاضر قانونی در دست اجرا دارد که به خارجی ها اجازه می دهد کاندوها را برای مدت 50 سال اجاره کنند.برخی تحلیلگران حتی لائوس را “کامبوج بعدی” نامیده‌اند و گفته‌اند که محدودیت‌های ضعیف‌تر ممکن است تقاضا را از کشورهایی مانند چین، هنگ کنگ، ژاپن و کره افزایش دهد. با این حال من همچنان بسیار شک دارم.

پتانسیل لائوس برای تبدیل شدن به یک مرکز راه آهن سریع السیر وجود دارد که چین را به بقیه آسیای جنوب شرقی متصل می کند. با این حال، بعید است که هر گونه سود حاصل از محموله یا مسافر تأثیر قابل توجهی بر اقتصاد لائوس بگذارد – به ویژه زمانی که آنها آن را با کشورهای دیگر تقسیم کنند.جایگزین های سرمایه گذاری  در املاک لائوس املاک اجاره ای به طور کلی یک نبرد دشوار است.

پیش پرداخت ها خرید آپارتمان چگونه انجام میشوند؟

نکات مهمی که که در پیش خرید خانه باید توجه کرد

از لحظه امضای قرارداد، تایمر در حال کاهش است. فشار نزولی دائمی بر ارزش دارایی های شما وجود دارد زیرا کنترل شما بر زمین درنهایت منقضی میشود.تصور کنید پارکینگ را از شخصی اجاره کنید که به صورت سابقه ای می گوید از تمام منابع تحت کنترل او بهترین نحو استفاده می شود. نه تنها این، بلکه آنها همچنین اشاره کرده اند که اگر فکر می کنند دارایی مفید است، از گرفتن ملک نمی ترسند.

این دقیقاً همان چیزی است که در لائوس اتفاق می افتد، جایی که حتی قانون اساسی آنها تأکید می کند که توسعه مالی در جهت “ایجاد شرایط مادی برای حرکت به سمت سوسیالیسم” است.آسیای جنوب شرقی میزبان چندین بازار جایگزین نزدیک است که مالکیت آزاد و پتانسیل سرمایه گذاری بهتری را ارائه می دهند. ما این کشورها را به تفصیل پوشش داده ایم و در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

خط آخر

کامبوج – سرمایه گذاری مستقیم ملک را در یک اقتصاد به سرعت در حال توسعه ارائه می دهد فیلیپین – دارای پتانسیل جمعیتی و رشد عالی است مالزی – به شما ویزای سرمایه گذاری و مالیات های بسیار کاهش یافته برای درآمد بین المللی ارائه می دهد نتیجه: خرید املاک و مستغلات در لائوس ارزشش را نداردهمه نباید سرمایه گذاری مستقیم در اقتصادهای بازار مرزی انجام دهند. این امر مستلزم ترکیبی از تمایل به پذیرش ریسک های حساب شده و حس تجاری قوی است.

آیا پیش پرداخت شما بدون نرخ بهره انجام میشود؟

داشتن این ویژگی ها به نسبت مناسب ضروری است، زیرا تسلط محض بر اعداد و تجزیه و تحلیل تنها شما را به این نتیجه می رساند.گاهی اوقات باید خلاق باشید و مایل باشید که به مشکلات از زوایایی که قبلاً دیده نشده برخورد کنید.از سوی دیگر، اگر خیلی مایل به ریسک هستید بدون اینکه درک درستی از وضعیت خود داشته باشید، ممکن است به یک کازینو نیز بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *