• ج. مه 3rd, 2024

پنج استراتژی اثبات شده برای پیش خرید در چیتگر

پیش‌ فروش در چیتگر تجربه‌ای نوین در دنیای سرمایه ‌گذاری

نگرانی های سرمایه گذاری در املاک

بسته به میزان پول و استراتژی سرمایه گذاری شما، راه های زیادی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد.ما از محصولات و خدمات ذکر شده در این داستان غرامت دریافت می کنیم، اما نظرات خود نویسنده است.ممکن است در جایی که پیشنهادات ظاهر می شود تأثیر بگذارد. ما همه محصولات یا موجود را درج نکرده ایم. درباره نحوه کسب درآمد و سیاست های سرمقاله ما بیشتر بیاموزید .سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک روش محبوب برای تلاش برای کسب درآمد است.

نگرانی های سرمایه گذاری در املاک

اما لزوماً برای رسیدن به اهداف خود نیازی به خرید ملک ندارید. پیش فروش چیتگر بسته به مقدار پولی که باید سرمایه گذاری کنید و اینکه چقدر می خواهید در این فرآیند مشارکت داشته باشید، گزینه های سرمایه گذاری متفاوتی برای شما وجود دارد.در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید با استفاده از استراتژی‌های مختلف در املاک و مستغلات درآمد کسب کنید و مزایا و معایب هرکدام را به اشتراک بگذارید و همچنین مقداری که معمولاً باید سرمایه ‌گذاری کنید.

جریان درآمدی

تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام گزینه برای شما مناسب است.سرمایه گذاری در املاک احتمالاً اولین چیزی است که هنگام فکر کردن به نحوه کسب درآمد در املاک و مستغلات به ذهن می رسد. این یک استراتژی محبوب است  در واقع، وزارت مسکن و توسعه شهری تخمین می زند که واحد اجاره ای در وجود دارد.خرید ملک اجاره ای معمولاً شامل پس انداز برای پیش پرداخت و همکاری با یک مشاور املاک برای کمک به یافتن و خرید ملک است. بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید.

جریان درآمدی

املاک اجاره ای می تواند شامل املاک چند خانواده، خانه های تک خانواده،خانه های شهری باشد. اگر ملکی که انتخاب می کنید ندارد، یک مشاور املاک نیز ممکن است به شما در یافتن با هزینه ای کمک کند.دو نوع اصلی اجاره ‌دهنده ‌ها وجود دارد کوتاه‌ مدت و بلند مدت و مکان ملک شما معمولاً تعیین می‌کند که کدام نوع اجاره‌ دهنده داشته باشید. اجاره‌های کوتاه‌ مدت می‌تواند از یک شب تا چند هفته متغیر باشد، و ممکن است این نوع املاک اجاره‌ای را در جامعه بیابید که گردشگری تابستانی یا زمستانی محبوب است.

وزارت مسکن

اجاره های بلند مدت معمولاً اجاره های یک ساله هستند که هر سال تمدید می شوند.کیان مهر پارس برخی از تنها یک سال می مانند، در حالی که برخی دیگر می توانند برای مدت طولانی تری بمانند. در برخی از مناطق کشور، مسافران ممکن است خانه‌هایی را به صورت فصلی اجاره کنند. به عنوان مثال، برای از شمال، اجاره خانه ها یا در آب و هوای گرم برای زمستان یک راه معمولی برای فرار از سرما و برف است.برخی از صاحب خانه ها مدیریت املاک را انتخاب می کنند.

وزارت مسکن

در حالی که برخی دیگر آن را به متخصصان می کنند. در حالی که برون سپاری می تواند سود شما را کاهش دهد، همچنین می تواند شما را از دردسر یافتن ، جمع آوری اجاره ها، رسیدگی به تماس ها برای تعمیرات و سایر نیازهای روزمره برای داشتن ملک اجاره ای نجات دهد.املاک سرمایه گذاری برای سرمایه گذارانی که به دنبال جریان درآمدی از اجاره هستند و می توانند از افزایش بلند مدت ارزش ملک بهره مند شوند، بهترین است. همچنین گزینه خوبی برای سرمایه گذاران عملی تر است.

خط آخر

زیرا معمولاً برای مدیریت یک ملک اجاره ای به کمی کار نیاز دارد، به خصوص اگر آن را بدون کمک مدیر املاک مدیریت کنید.مزایا و معایب خرید ملک اجاره ای قدردانی از دارایی باعث ایجاد عدالت می شود استهلاک وام، موجودی وام مسکن شما را کاهش می دهد و در طول زمان ارزش سهام ایجاد می کند جریان نقدی مثبت زمانی که درآمد پرداخت اجاره از هزینه ها، پرداخت وام مسکن و ذخایر برای تعمیرات و جای خالی آینده بیشتر باشد.مالکان می توانند از استهلاک برای کاهش درآمد مشمول مالیات استفاده کنند.

جای خالی می تواند شما را با تمام هزینه ها اما بدون درآمد باقی بگذارد ممکن است به اموال آسیب بزنند و شما باید برای تعمیر آن هزینه کنید ممکن است مجبور شوید را به دلیل پرداخت نکردن اجاره بها بیرون کنید تعمیرات اساسی به عنوان مثال سقف یا سیستم تهویه مطبوع  می تواند سود چندین ماهه را خنثی کند اگر ایده املاک اجاره ای را دوست دارید، اما نمی خواهید مسئولیت های صاحبخانه بودن را داشته باشید، پلتفرم های سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات می توانند گزینه خوبی برای شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *