• ج. مه 3rd, 2024

نکات مفیدی که هنگام پیش خرید در منطقه 22 باید بدانید

به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

با یک حرفه ای کار کنید

زیرا خریدهای آنها مانند قبل نیست. تقریباً مسکن در منطقه مترو در حال حاضر برای املاک سرمایه گذاری است. املاک می‌گوید: در بازارهایی مانند که بسیار گران شده‌اند، جایی که خریداران می‌ پردازند، کرایه مورد نیاز برای پوشش آن یا در ماه خواهد بود.برای یک صاحبخانه احتمالی، چشم انداز یافتن که بتواند این نوع پول را هر ماه بپردازد، به طور فزاینده ای ضعیف است. با این وجود، خرید نقدی در حدود یک سال گذشته ثابت بوده و حدود 20 درصد از کل فروش را تشکیل می دهد.

با یک حرفه ای کار کنید

برای کسانی که هنوز به دنبال ورود به بازار هستند،پیش فروش چیتگر این دو خوابه و یک تنها با قیمت برای سرمایه گذاران مفید تبلیغ می شود.بخشی از خانه‌هایی که توسط سرمایه‌ گذاران با وام مسکن خریداری می‌شد، قبل از همه ‌گیری افزایش یافت و حدود از  وام مسکن را تشکیل می‌داد. اما در سال کاهش یافت.مدیر عامل در انجمن ملی سرمایه ‌گذاران املاک و مستغلات، که در مستقر است، می‌گوید که شاهد افزایش سریع ارزش املاک در این منطقه در اواخر دهه بوده است.

بازار را مطالعه کنید

که همراه با وام‌های مسکن با نرخ بهره پایین، حجم زیادی از سرمایه ‌گذاران را به خود جذب کرد.خانه ها در دهه  به قیمت فروخته می شدند. با این حال، در چند سال گذشته، برچسب های قیمت آنها به محدوده رسیده است.با قیمت های بالاتر و نرخ های وام مسکن، معاملات برای سرمایه گذاران با حاشیه های کمتر و کمتری همراه بوده است. می‌گوید: «تا زمانی که اندکی پایین نیاید، شاهد بازگشت قوی سرمایه ‌گذاران نخواهیم بود.

بازار را مطالعه کنید

عدم به تردید می شود”: این هفته در املاک و مستغلات در چند سال گذشته با افزایش تقاضا و ارزش املاک و مستغلات در صدر لیست های داغ بازار املاک بوده است. بسیاری از خریداران در طول همه گیری همه گیر به شهر هجوم آوردند، به ویژه آنهایی که از به دنبال املاک ارزان تر و هزینه زندگی کمتر بودند. سازندگان، باله های به داخل پریدند.با این حال، بازار املاک و مستغلات در از آن زمان سرد شده است. ساخت‌ وسازهای جدید بیشتر و خانه‌های بیشتر که مدت طولانی‌ تری در بازار هستند.

تامین مالی جمعی

موجودی محلی را تقویت کرده است. کیان مهر پارس در عین حال، خریداران کمتری در بازار وجود دارد. بنابراین قیمت ها در ماه اکتبر نسبت به نزدیک به 2 درصد کاهش یافت. و قیمت ها در افزایش یافت. اینها از آن دسته اعدادی نیستند که سرمایه گذاران می خواهند ببینند.تا اواخر سال ، مورد توسط یک سرمایه گذار گرفته شد.اخیراً، سهم وام‌ های مسکنی که به سرمایه‌ گذاران داده می‌شود با رقم در مطابقت داشت.قیمت خانه در شهر بالا به طور پیوسته در طول دهه  افزایش یافته است.

تامین مالی جمعی

این امر به بسیاری از سرمایه‌ گذاران محلی احساس ثبات می‌دهد، زیرا آنها ملکی را خریداری می‌کنند که تصور می‌کردند ارزش آن همچنان بالا می‌رود.اما این در ابتدای سال تغییر کرد، زیرا بازار شروع به چرخش کرد. با توقف ناگهانی رشد قیمت‌ها در چند سال گذشته، فعالیت سرمایه ‌گذاران کاهش یافت. سرمایه گذاران املاک و مستغلات و در حال عقب نشینی هستند. اینجا کجا و چرا مهم است نوشته یک مشاور املاک پیدا کنید یک مشاور املاک محلی می تواند به سؤالات پاسخ دهد.

خط آخر

درصد فروشندگانی که قیمت‌ها را کاهش داده‌اند در درصد افزایش یافته است.برخی از فهرست‌های ، به‌ ویژه آن‌هایی که از میانگین مترو دارند، همچنان به عنوان فرصت‌های سرمایه ‌گذار تبلیغ می‌شوند، مانند این خانه چهار خوابه در نیمه‌ قرن در.معمولاً به خاطر دریاچه های درخشان و داشتن بزرگترین مرکز خرید در شناخته می شود نه برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات. اما سهم خریداران نقدی، که بسیاری از آنها باله ‌باز و صاحبخانه هستند، از زمان شروع همه ‌گیری در حال افزایش است.

فهرست های زیادی وجود دارد که مستقیماً سرمایه گذاران را هدف قرار می دهند. این خانه چهار خوابه را که تقریباً قدمت دارد، ببرید . فهرست توضیح می دهد که “به کار زیادی نیاز دارد و بهترین مناسب برای سرمایه گذار است.” این ملک به قیمت یا حدود کمتر از میانگین قیمت هر فوت مربع در ذکر شده است.در طرف دیگر این طیف، این ملک چند خانواری با قیمت ذکر شده است که حدود بالاتر از قیمت متوسط ​​هر فوت مربع در است. این فهرست دارای سقف، دیوار و لوازم جدید است.

2 thoughts on “نکات مفیدی که هنگام پیش خرید در منطقه 22 باید بدانید”
  1. لطفا از یک نویسنده ای برای اطلاعاتدادن به مردم استفاده کنید که اقلا یکبار از روی نوشته ی خودش خونده باشه و ببینه چیزی سر در میاره ، این چه نگارشیست که برای هر سطر باید برگردی ببینی چرا جمله بندیش درست نیست و معنی نمیده …

  2. پیش فروشهای منطقه ۲۲ همش کلاهبرداریه پول می گیرند ولی کار نمی کنند یا یک سری اعضا پول نمی دهند و اکثر این پروژه ها سالهای زیادیه بدون تکلیف مونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *