• ج. آوریل 26th, 2024

آخرین قدم برای خرید نهایی خانه یا آپارتمان مد نظر خود

Byadmin

سپتامبر 21, 2022
پیش‌ فروش در چیتگر تجربه‌ای نوین در دنیای سرمایه ‌گذاری

بررسی نهایی ملک

قبل از اینکه خانه را در تهران ببندید، آخرین مرحله مهمی وجود دارد که باید تکمیل کنید. بررسی نهایی به شما کمک می کند تا از هر گونه غافلگیری جلوگیری کنید، از جمله نیاز به تعمیر تعمیری که قبلاً با فروشنده برای تعمیر آن مذاکره کرده اید. همچنین این آخرین فرصت شماست که هرگونه مشکلی را در مورد نمای داخلی و خارجی ملک مشخص کنید.

آخرین قدم برای خرید نهایی خانه یا آپارتمان مد نظر خود

در بررسی نهایی چه چیزی باید بررسی شود

به نظر کارشناسان املاک آسمارین بررسی نهایی فرصتی برای خریدار خانه (اغلب با مشاور املاک خود) است تا آخرین بازرسی کلی از خانه را انجام دهد و هرگونه مشکل باقی مانده را شناسایی کند. این معمولاً پس از اینکه فروشنده نقل مکان کرد و آنها (امیدواریم) تعمیرات توافق شده در قرارداد خرید را تکمیل کردند، اتفاق می افتد. این یک مرحله نهایی مهم قبل از تکمیل خرید است زیرا به خریدار خانه این امکان را می دهد که مطمئن شود خانه در همان شرایطی است که هنگام توافق برای خرید آن بود.

بررسی نهایی در تهران باید تا حد امکان نزدیک به تاریخ بسته شدن باشد، در حالت ایده آل یک یا دو روز قبل از آن. در حین بررسی نهایی، خریدار خانه و مشاور املاک او در داخل و اطراف ملک قدم می‌زنند و تعدادی از مناطق را بررسی می‌کنند، در حالت ایده‌آل با در دست داشتن قرارداد خرید به عنوان مرجع.

بررسی در مقابل بازرسی اموال

بررسی نهایی با بازرسی املاک متفاوت است ، چیزی که قبلاً در فرآیند خرید خانه از یک بازرس حرفه‌ای مدیریت می‌کردید.

بازرسی خانه یک بازرسی دقیق از ملک است که معمولاً چند ساعت طول می کشد و پس از آن بازرس گزارش بازرسی دقیقی را در مورد وضعیت ملک به خریدار خانه ارائه می دهد. این به معنای این است که خریدار خانه احساس کند که خانه ممکن است در حال حاضر یا در آینده به چه تعمیراتی نیاز داشته باشد، و از آنجا می‌توانید با فروشنده مذاکره کنید تا ببینید آیا آنها قبل از تکمیل خرید ملک از عهده هر یک از این تعمیرات بر می‌آیند یا خیر.

در بررسی نهایی چه چیزی باید بررسی شود

در طول بررسی نهایی، تعدادی از مسائل در داخل و خارج از خانه وجود دارد که باید مراقب آنها بود. یک دفترچه یادداشت، خودکار و دوربین برای یادداشت برداری و ثبت هر گونه مشکلی که پیدا کردید همراه خود داشته باشید.

اقدامات صورت گرفته برای خانه دار کردن مردم توسط دولت

بیرون از خانه

زباله‌های اطراف ملک را که باید پاکسازی می‌شد، بررسی کنید. ناودان ها و سقف را بررسی کنید – آیا از سطح زمین صدا دارند؟ علائم آفات، مانند فضولات جوندگان یا چوب پوسیده (که می تواند نشانه موریانه باشد) را بررسی کنید. زنگ در را بزنید تا مطمئن شوید که درست کار می کند. صندوق پستی را بررسی کنید تا مطمئن شوید درست کار می کند و نشانی پستی را به ووح نشان می دهد. اگر گاراژ وجود دارد، بررسی کنید که درب به آرامی باز و بسته شود.

داخل خانه

هر کلید چراغ و چراغ برق را روشن و خاموش کنید. هر منبع آب یا شیر آب را باز کنید و نشتی زیر سینک ها را بررسی کنید. هر وسیله ای از جمله مشعل های اجاق گاز را تست کنید. اطمینان حاصل کنید که هر وسیله یا اثاثیه‌ای که فروشنده موافقت کرده است (مانند ماشین لباسشویی یا یخچال) وجود داشته باشد و سالم باشد (به درستی متصل شده و کار می‌کند).

تمام توالت ها را شستشو دهید. همه درها و پنجره ها را باز و بسته کنید، قفل و صفحه نمایش را چک کنید. بررسی کنید که آیا زباله وجود دارد و آیا جارو تمیزی انجام شده است یا خیر.

تست گرمایش و تهویه مطبوع.

سقف، کف و دیوارها را بررسی کنید. بررسی نقطه ای برای هر گونه قالب. هر گونه اموال شخصی را که فروشنده ممکن است پشت سر گذاشته باشد و مورد توافق قرار نگرفته باشد، بررسی کنید.

اگر مشکلی پیدا کردید چه کاری انجام دهید

اگر در طول بررسی چند مشکل را مشاهده کردید که باعث توقف موقت شما و مشاور املاکتان می شود، در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید: از فروشنده بخواهید که برای تعمیر پول را در امان نگه دارد. اگر تعمیرات گران باشد، این بهترین گزینه شماست. شما می توانید درخواست کنید که پولی که فروشنده است در امان نگه داشته شود تا زمانی که فروشنده مشکل را برطرف کند.

خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان با قیمت مناسب

با یک امتیاز موافقت کنید. شما می توانید با یک امتیاز موافقت کنید، که اغلب در بازارهای رقابتی ایران ضروری است. در این شرایط، فروشنده برای انجام تعمیرات به خریدار پول پرداخت می کند و تاریخ بسته شدن طبق برنامه پیش می رود. تعطیلی را به تاخیر بیندازید. می توانید درخواست کنید بسته شدن را تا زمانی که فروشنده هر گونه مشکلی را تعمیر کند به تعویق بیاندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *