• ج. آوریل 19th, 2024

سرمایه گذاری در پیش خرید منطقه 22 یا پروژه آماده؟

به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

مشخصات ملک

نام خود را از قطار مرکزی و ایستگاه مترویی که اطراف آن را احاطه کرده است، گرفته است. این جامعه تجاری با برنامه ریزی اصلی درست در قلب شبکه حمل و نقل عمومی شهر قرار دارد.این بدیهی است که را به یک جایگزین قوی برای قیمت های بالای و فعالیت تقریباً ثابت 24 ساعته تبدیل می کند.اگر فکر می‌کنید که مرتباً به داخل و خارج از رفت و آمد خواهید داشت، به شدت پیشنهاد می‌کنم در زندگی کنید.

مشخصات ملک

ایستگاه قطار هم نام آن، قطارهای سریع السیر به دو فرودگاه بین المللی و همچنین تعداد زیادی قطار محلی و داخلی را خواهید دید.بنابراین مقادیر کمتری نسبت به ارائه می دهد. پیش فروش چیتگر اگر می‌خواهید وارد قلب شهر یا یکی از دو فرودگاه شوید، با یک قطار سریع فاصله دارید حمل و نقل عمومی: بارزترین مزیت زندگی در نزدیکی آن به حمل و نقل عمومی است. به عنوان خانه مرکز قطار و ، به سختی مکانی در شهر وجود دارد که در اینجا دور از دسترس باشد.

مشخصات فنی و معماری

قیمت  فقط یک مترفاصله دارد، اما قیمت‌ها در اینجا در مقایسه بسیار پایین‌تر است. شما می توانید دراینجا یک آپارتمان لوکس با کسری از هزینه آپارتمانی که در همسایگی است پیدا کنید.جامعه مهاجر به عنوان یک مرکز تجاری و حمل و نقل،مهاجران زیادی را نیز جذب می کند. این به شما امکان می دهد راحت تر با هموطنان از کشور ارتباط برقرار کنید.سرگرمی و تفریحات شبانه در مقایسه با همتایان مرکزی خود چندان فعال نیست.

مشخصات فنی و معماری

بنابراین، در اینجا کارهای زیادی برای انجام شب نخواهید یافت. با این حال، هنوز هم می توانید به راحتی به و تفریحات شبانه آن دسترسی پیدا کنید.قسمت نسبتاً فعال شهر واقع شده است و حمل و نقل عمومی طبیعتاً سروصدا زیادی ایجاد می کند. علاوه بر این، به عنوان یک منطقه در حال توسعه، تعداد زیادی ساختمان در اطراف وجود دارد.به دلیل موقعیت مرکزی و نزدیکی به راه آهن فرودگاه، گردشگران را به خود جذب می کند.

تاریخ تحویل ملک

این در بالای جاذبه هایی مانند باغ گیاه شناسی و چندین موزه بزرگ قرار دارد.پیش فروش پروژه پرشین آبشار همگی حومه غربی هستند. با این حال، آنها هر سه حوزه مجزا هستند، آنها ویژگی های خاصی را به اشتراک می گذارند، به همین دلیل است که آنها در این بخش با هم گروه بندی می شوند.رفاه و امکانات رفاهی این حومه ها در غرب مرکز شهر باعث محبوبیت آنها در میان خانواده های مهاجر شده است. قیمت ها نیز به طور قابل توجهی پایین تر از هستند.

تاریخ تحویل ملک

به ویژه هنگامی که از خود شهر دورتر می شوید. برخی از مناطق حتی ارزان تر از هستند مناسب خانواده: مدارس بین المللی با کیفیت خوب و آرامش نسبی در این حومه شهر، آنها را به مکانی عالی برای مهاجران با خانواده تبدیل کرده است.آرامش و سکوت: اگر می خواهید از شلوغی مرکز شهر دور شوید، این حومه ها بهترین گزینه برای شما هستند. آنها نسبتا امن و ساکت هستند. اما هنوز هم می توانید در کمتر از نیم ساعت به شهر دسترسی داشته باشید.

خط آخر

اگرچه در اینجا تعداد زیادی پیدا خواهید کرد، اما گزینه های اقتصادی زیادی نیز خواهید یافت. به علاوه، از آنجایی که قیمت ها نسبت به کمتر است، شما در حومه شهرها بیشتر خواهد شد حمل و نقل عمومی اگرچه دو خط اصلی حمل و نقل از طریق این حومه ها می گذرد، آنها بیشتر در امتداد خیابان های اصلی و به  حرکت می کنند. برای جابجایی محلی، باید پیاده روی کنید یا رانندگی کنید.

زیادی از شرکت های بین المللی تصمیم گرفتند به نقل مکان کنند. اگر در حال حاضر در مشغول به کار هستید، پس خرید در ممکن است شما را به کار نزدیک‌تر کند.آرامش و سکوت از بسیار دور است. تا آخر شب با شلوغی و شلوغی شهر سروکار نخواهید داشت.مرکز شهر نزدیک نیست. بنابراین، هر بار که نیاز به رفتن به یا مناطق اطراف آن دارید، باید سفری را انجام دهید. حمل و نقل عمومی در اینجا نیز کم است و احتمالاً برای رفت و آمد به ماشین نیاز خواهید داشت.

2 thoughts on “سرمایه گذاری در پیش خرید منطقه 22 یا پروژه آماده؟”
  1. عامل اصلی گرانی مسکن در ایران فقط حضور ۱۲ ملیون افغانی در ایران است که نیز موجب گرانی گوشت مرغ. برنج ودگر مواد غذایی گردیده اند واین گرانی موجب گرانی سایر اقلام معیشتی گردیده است لذا دولت الزامی است به خواسته تمامی ملت ایران احترام بگذارد وهمه افاغنه را اخراج نماید قبل از اینکه مردم با آنها درگير شوند

  2. دولت باید تدبیری به خرج دهد افغانیها به تدریج با زبان خوش از ایران بروند تا ملت ایران یک نفس راحتی بکشند اگر افغانیها در کشور بمانند واخراج نشوند نارضایتی مردم بیشتر می‌شود وممکن است انقلابی غیر قابل کنترل رخ دهد دولت باید هر چه زودتر این افغانیها ی آویزون را سریعتر اخراج نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *