• س. آوریل 23rd, 2024

قبل از رفتن به آپارتمان جدید چقدر باید پس انداز کنید.

Byadmin

سپتامبر 14, 2022
طلایی برای سرمایه گذاری با سوددهی بالا در منطقه 22

راهنمای شما برای پس انداز برای اولین بار.

حتی زمانی که آسایش موجود در محل زندگی والدینتان در کشور ایران شیرین است، ممکن است در نهایت به این فکر کنید که “هزینه نقل مکان کردن چقدر است”؟ خیال‌پردازی درباره مکان‌هایی که می‌خواهید زندگی کنید و چیزهایی که می‌خواهید پدتان را با آن‌ها تجهیز کنید، می‌تواند سرگرم‌کننده باشد – بدون ذکر مهمانی‌های بزرگ به اندازه گتسبی که می‌توانید تصور کنید پرتاب کنید.

قبل از رفتن به آپارتمان جدید چقدر باید پس انداز کنید.

اما دیر یا زود واقعیت اتفاق می افتد. زمان آن فرا رسیده است که اعداد و ارقام را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید که بودجه شما واقعاً چه جایی برای رسیدگی دارد. چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، بنابراین در اینجا 8 موضوع وجود دارد که توسط کارشناسان املاک آسمارین جمع آوری شده که قبل از بستن چمدان باید در مورد آنها فکر کنید:

چقدر باید پس انداز کنید تا خارج شوید؟

یک قانون عمومی رایج می گوید درآمد شما باید حدود 3 برابر اجاره شما باشد. 1 بنابراین، اگر به دنبال مکانی در تهران هستید که ماهیانه 1000 دلار هزینه دارد، ممکن است لازم باشد حداقل 3000 دلار در ماه درآمد داشته باشید. بسیاری از مجتمع‌های آپارتمانی و صاحبخانه‌ها از این قانون پیروی می‌کنند، بنابراین منطقی است که فقط روی اجاره‌ای که احتمالاً واجد شرایط آن هستید، تمرکز کنید. تا آنجا که قبل از نقل مکان باید چقدر پس انداز کنید، چندین هزینه دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

اکثر صاحبخانه ها در ایران اجاره ماه اول و آخر و همچنین وثیقه را دریافت می کنند. اگر پارکینگ در خیابان گزینه ای نباشد، ممکن است پارکینگ یک هزینه ماهانه اضافی باشد. قبوض آب و برق مانند وای فای، آب و برق نیز از ضروریاتی هستند که احتمالاً باید برای آنها آماده شوید (اگرچه گاهی اوقات آب در اجاره گنجانده می شود

آیا اعتبار واقعاً مهم است؟

بله، صاحبخانه ها معمولا سابقه اعتباری شما را جدی می گیرند. این به این دلیل است که آنها می توانند نوع عادات پرداخت صورت حساب را بسنجند. در واقع، انجام هر گونه خرید یا حرکت بزرگ با رتبه اعتباری ضعیف می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، بررسی امتیاز اعتباری شما می تواند رایگان و آسان باشد.

برای جلوگیری از ایجاد مشکل در کسب رتبه اول، ممکن است بخواهید به طور مرتب این شماره را کنترل کنید. می‌توانید مطمئن شوید که اطلاعات صحیح است، با پرداخت بدهی‌ها تماشا کنید و حتی در صورت وجود فعالیت مشکوک هشدار دریافت کنید. هنگام تحقیق درباره “چقدر باید قبل از خروج از خانه پس انداز کنم؟” اطمینان حاصل کنید که اعتبار شما در وضعیت خوبی است.

آیا واقع بین هستید؟

اگر فوراً مانند یک قسمت از Friends زندگی نمی کنید، خوب است مطمئن شوید که انتظارات شما با بودجه واقعی، چشم انداز شغلی و توانایی بازگشت از رویدادهای غیرمنتظره شما مطابقت دارد. جدای از دردسر جابجایی دوباره، شکستن قرارداد اجاره ممکن است با سردردهای واقعی همراه باشد. صاحبخانه ممکن است به راحتی به شما کمک کند و به سادگی یک جایگزین پیدا کند. با این حال، ممکن است مجبور شوید موجودی اجاره خود را بپردازید، تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید یا در گزارش اعتباری خود نمره منفی دریافت کنید.

نحوه پس انداز کردن پول برای سرمایه گذاری در بازار مسکن

بنابراین زمانی که به این فکر می‌کنید که قبل از بیرون رفتن چقدر باید پس‌انداز کنید، احتمالاً داشتن یک کوسن برای عقب‌نشینی ایده خوبی است. شما حتی می توانید یک حساب پس انداز فقط برای این منظور باز کنید. آن را «صندوق شمارش معکوس برای آزادی» یا هر چیزی که شما را با انگیزه نگه می‌دارد، بنامید – فقط تا زمانی که به شما کمک کند روی جایزه متمرکز بمانید.

چگونه هزینه مبلمان خود را تامین می کنید؟

به قول معروف، سطل زباله یک نفر گنج شخص دیگری است – به خصوص زمانی که “سطل زباله” به شکل کاناپه پسر عموی شما یا میزی است که پدربزرگ شما دیگر به آن نیاز ندارد. دستمزدها می توانند هزینه هایی را که باید در هنگام خروج از خانه در نظر بگیرید را کاهش دهند و به شما کمک کنند تا سریعتر به اهداف خود برسید.

حال و هوای محله چگونه است؟

اکثر اجاره نامه ها در ایران و شهر تهران برای یک سال اجرا می شوند، بنابراین مطمئن شوید که حداقل برای چهار فصل در محیط اطراف خود راحت خواهید بود. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید گزینه های حمل و نقل را بررسی کنید. آیا ایستگاه مترو یک سفر دور در برف است؟ یا در دمای 90 درجه؟ خرید چطور؟ آیا چند فروشگاه مواد غذایی برای انتخاب دارید یا یک فروشگاه گران قیمت مواد غذایی بهداشتی؟

سپس محیط روزمره وجود دارد. آیا یک پارک بزرگ و سرسبز با سبک زندگی شما مطابقت دارد یا ترجیح می دهید تفریحات شبانه در این نزدیکی داشته باشید؟ ایده خوبی است که به نحوه گذراندن یک هفته معمولی فکر کنید، سپس ببینید آیا جامعه جدید شما با این شرایط مطابقت دارد یا خیر.

آیا می توانید آن را طولانی مدت کنید؟

گاهی اوقات، هیجان یک مکان جدید، تعهد طولانی مدت مورد نیاز برای سرپا ماندن را تحت الشعاع قرار می دهد. بریجت، 24 ساله، کمی در مورد این موضوع می داند. او اعتراف می‌کند: «ای کاش واقعاً هزینه‌های آب و برقی را که می‌پرداختم در نظر می‌گرفتم و طرح پس‌اندازی را زودتر شروع می‌کردم، بنابراین در پرداخت هزینه‌هایم مشکلی نداشتم».

این می تواند بسیار استرس زا باشد تا چک دستمزد برای مکانی که دوست دارید بپردازید، اما کیف پول شما به سختی قادر به پرداخت هزینه است. محاسبه مقدار پول پس انداز برای مهاجرت شروع خوبی است، اما دانستن اینکه چقدر برای ماندن در آنجا نیاز است واقعا می تواند به شما کمک کند تا برای موفقیت آماده شوید.

عجله چیست؟

همانطور که شروع به نگاه کردن به مکان‌ها می‌کنید، ایده بهتری در مورد آنچه ترجیح می‌دهید (بالکن؟ واحد طبقه اول؟ پارک سگ؟) و اینکه آیا آن را در محدوده قیمت شما قرار می‌دهید، دریافت خواهید کرد. این واقعاً می تواند روشن کند که چقدر باید قبل از خروج از خانه پس انداز کنید. هر کس تصویری از خانه ایده آل خود دارد، اما ممکن است مجبور شوید مقداری معاوضه کنید یا صبر کنید تا مقداری پول نقد بیشتری پس انداز کنید.

آیا شما به اتاقی باز هستید؟

پیدا کردن شخصی برای تقسیم هزینه های مسکن با او می تواند راهی عالی برای بیرون آمدن خودتان باشد. کاهش بار مالی اجاره و خدمات آب و برق ممکن است کمی آزادی عمل بیشتری برای خرج کردن، پس انداز و پوشش شرایط اضطراری به شما بدهد. یک هم اتاقی حتی می تواند زندگی در محله یا ساختمانی را که واقعاً حفاری می کنید، امکان پذیر کند – بدون اینکه خراب شوید. در فیلادلفیا، داشتن یک هم اتاقی می تواند 36.5 درصد در اجاره شما صرفه جویی کند. در نیویورک، 40٪ . 3 فقط مطمئن شوید که فردی را پیدا می کنید که واقعاً بتوانید به او اعتماد کنید.

رویای خانه دار شدن با پس انداز کردن و سرمایه گذاری منطقی در بازار

بیرون رفتن رویایی است که اکثر جوانان دارند، اما مانند همه رویاهای بزرگ، آمادگی واقعی را می طلبد. برخی از برنامه ریزی های دقیق، و یک بالشتک مالی راحت، زمانی که آماده ترک لانه هستید، می تواند تفاوت را ایجاد کند. و ایجاد فضایی برای خودتان می تواند یک تجربه بسیار شیرین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *