• پ. مارس 28th, 2024

پیش پرداخت اولیه برای پیش خرید در چیتگر چه قدر است؟

چرا پیش‌ خرید در برج‌ های منطقه 22 یک انتخاب هوشمندانه است؟

رویکرد مدیران انجمن مشاوران املاک در بازار مسکن

خرید ملک در استانبول یکی از اهداف رایج امروزه در بین بسیاری از سرمایه گذاران، خارجی ها و علاقه مندان به بازار املاک و مستغلات پس از رنسانس بزرگ شهری است که این شهر در زمینه شهری و اقتصادی شاهد بود. اگر می خواهید املاک فروشی در استانبول را جستجو کنید، باید اطلاعات زیادی در این مورد بدانید، پیش خرید برج های منطقه 22 بنابراین تیم تحریریه املاک این گزارش مفصل را برای شما آماده کرده است. خواندن مفیدی برای شما آرزو می کنیم. مراحل خرید ملک در استانبول نکات هنگام خرید ملک در استانبول.

توجه به میزان پیش پرداخت اولیه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

خرید ملک در از طریق املاک و مستغلات بازار املاک و مستغلات در استانبول متنوع است و دارای گزینه های زیادی است که آن را در کانون توجه بسیاری از مردم قرار داده است. استانبول یکی از زیباترین شهرهای تاریخی جهان است، بنابراین جای تعجب نیست که افراد زیادی بخواهند در آن ملک بخرند. با این حال، اگر پول کافی برای پرداخت مستقیم ملک را نداشته باشید، چه؟

سرمایه گذاری در املاک و پرداخت قسطی هزینه خرید آپارتمان

خرید اقساطی ملک در استانبول می تواند راه بسیار خوبی برای ورود به بازار املاک در آن شهر باشد. اول: املاک استانبول به صورت اقساطی در اینجا برخی از مزایای این انتخاب آورده شده است: می توانید هزینه ملک را در طول زمان تقسیم کنید و آن را مقرون به صرفه کنید بدون اینکه فکر کنید از کجا می خواهید پول را دریافت کنید. پروژه فرتاک در صورت انتخاب طرح اقساطی، ممکن است بتوانید نرخ سود بهتری برای وام خود دریافت کنید.

شما می توانید بلافاصله شروع به استفاده و لذت بردن از ملک خود کنید، حتی اگر هنوز هزینه آن را پرداخت نکرده باشید. البته قبل از تصمیم گیری، ایراداتی نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. پرداخت طرح های اقساطی ممکن است بیشتر طول بکشد و ممکن است به مرور زمان سود بیشتری بپردازید. دوم: املاک و مستغلات استانبول در حال ساخت.

رویکرد مدیران انجمن مشاوران املاک در بازار مسکن

توجه به وضعیت بازار مسکن و رشد قیمت آپارتمان ها

استانبول با جمعیت جوان، رشد اقتصادی و افزایش قدرت خرید، یکی از امیدوار کننده ترین بازارهای املاک و مستغلات در اروپا است. با ادامه رشد شهر، تقاضا برای مسکن نیز افزایش می یابد. این امر باعث افزایش قیمت املاک آماده و در حال ساخت شده است. با این حال، هنوز هم مزایایی برای خرید خانه های در حال ساخت در استانبول وجود دارد. بازده بیشتر سرمایه – انتخاب های بیشتر برای مکان و نوع واحد امکان سفارشی کردن خانه شما برنامه های پرداخت انعطاف پذیرتر.

هنگامی که ملکی را در استانبول خریداری می کنید که آماده نقل مکان است، لازم نیست منتظر تکمیل ساخت و ساز باشید. این می تواند یک مزیت بزرگ باشد، به خصوص اگر نیاز دارید سریع به استانبول بروید. همچنین می توانید قبل از خرید ملک را به شکل نهایی مشاهده کنید. این بدان معنی است که می توانید مطمئن باشید که ملک انتظارات شما را برآورده می کند و هیچ شگفتی پنهانی وجود ندارد.

خط آخر

در نهایت، املاک آماده انتقال اغلب آسان تر از املاک خارج از طرح هستند. بانک ها و سایر وام دهندگان تمایل بیشتری به ارائه وام برای املاکی دارند که قبلاً ساخته شده اند. یکی از رایج ترین گزینه ها برای کسانی که می خواهند در استانبول ملک بخرند، گزینه ای است که مشرف به دریا است. در واقع، این شهر گزینه های متمایز زیادی را ارائه می دهد و خریدار از امتیازات بزرگی برخوردار می شود.

سرمایه گذاری در املاک و پرداخت قسطی هزینه خرید آپارتمان

 مهمترین آنها عبارتند از: مکان های تاریخی زیادی برای بازدید و همچنین امکانات رفاهی مدرن وجود دارد. استانبول زندگی شبانه بسیار فعالی نیز دارد. یکی دیگر از دلایل خرید ملک در استانبول در کنار دریا این است که شهر دائما در حال رشد است. این به این معنی است که احتمال زیادی وجود دارد که ارزش سرمایه گذاری شما به مرور زمان افزایش یابد، به خصوص املاکی که چنین دیدگاهی دارند، قیمت آنها افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *