• پ. آوریل 25th, 2024

پیش فروش چیتگر و توجه به مبلغ سرمایه گذاری شده در املاک

چرا پیش‌ خرید در برج‌ های منطقه 22 یک انتخاب هوشمندانه است؟

دریافت راهنمایی از متخصصان بازار مسکن و خرید و پیش خرید آپارتمان

توجه داشته باشید که سرمایه گذاری مورد نیاز برای این دو گزینه 500,000 دلار آمریکا است که دو برابر مقدار مورد نیاز به عنوان سرمایه گذار املاک و مستغلات است. هزینه ها و مالیات بر دارایی در ترکیه در صورت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه، چندین مالیات ملک وجود دارد که باید بپردازید. پیش خرید در چیتگر مالیات خرید، یا مالیات سند مالکیت، نسبتاً قابل توجهی 4٪ از قیمت فروش آن است.

توجه به مبلغ سرمایه گذاری شده در بازار املاک و مستغلات

 معمولاً نصف آن توسط خریدار تقسیم می شود در حالی که فروشنده 2٪ باقی مانده را پرداخت می کند. مالیات بر ارزش افزوده یا مالیات بر ارزش افزوده نیز برای املاک در ترکیه اعمال می شود. املاک تجاری دارای مالیات بر ارزش افزوده 18٪ هستند. در همین حال، املاک مسکونی مالیات بر ارزش افزوده کمتری دارند که می تواند از 1٪ تا 18٪ متغیر باشد، اما به طور کلی در انتهای پایین تر این مقیاس است.

روش های پیدا کردن آپارتمان زیر قیمت و خرید مستقیم از فروشنده

سرمایه گذاران خارجی می توانند در صورت داشتن شرایط خاص، از جمله موافقت با عدم فروش ملک به مدت حداقل یک سال، از مالیات بر ارزش افزوده چشم پوشی کنند. شما همچنین ملزم به پرداخت مالیات سالانه املاک در ترکیه هستید. آنها ارزان تر از سایر کشورها هستند و از 0.1٪ تا 0.6٪ از ارزش کل ملک متغیر است. با این وجود، پیش خرید برج های منطقه 22 مالیات های سالانه یک هزینه مداوم است که باید قبل از سرمایه گذاری در اینجا در نظر بگیرید.

دریافت راهنمایی از متخصصان بازار مسکن و خرید و پیش خرید آپارتمان

قیمت املاک و مستغلات در ترکیه چقدر است؟ قبل از خرید ملک در ترکیه یا سرمایه گذاری در این زمینه، باید چندین سوال را در نظر بگیرید. آیا ملک ارزش سرمایه گذاری  شما را دارد؟ آیا بازده اجاره به اندازه کافی بالاست؟ آیا در آینده ارزش آن افزایش می یابد یا کاهش می یابد؟ ما گوی کریستالی نداریم که آینده را با دقت 100 درصد پیش بینی کند، اما شما می توانید به عوامل دیگر نگاه کنید و ایده محکمی از آینده اقتصادی ترکیه داشته باشید.

ارزش گذاری بر روی واحد های مسکونی توسط اتحادیه املاک

یکی از مواردی که باید در نظر گرفت ارزش لیر ترکیه در مقایسه با سایر ارزها است. از سال 2010، ارزش لیر ترکیه از 1.50 در برابر دلار آمریکا به حدود 19 کاهش یافت. این یک کاهش بیش از 1200 درصدی است! کاهش مداوم ارزش لیر ترکیه را به یکی از ارزان ترین بازارهای نوظهور جهان برای سرمایه گذاری در املاک تبدیل کرده است.

در واقع، بازار املاک ترکیه علیرغم جایگاهش به عنوان یک کشور با درآمد متوسط بالا، در میان کم‌هزینه‌ترین بازارها در کل آسیا قرار دارد. استانبول بزرگترین شهر این کشور است که نزدیک به 20 درصد از کل جمعیت ترکیه در اینجا ساکن هستند. شما می توانید یک آپارتمان بازسازی شده در مرکز شهر استانبول را با قیمت پایین تنها 2000 دلار آمریکا برای هر متر مربع خریداری کنید.

دریافت راهنمایی از متخصصان بازار مسکن و خرید و پیش خرید آپارتمان

خط آخر

آن را با 6000 دلار آمریکا به ازای هر متر مربع در مسکو یا 3000 دلار آمریکا در بلگراد مقایسه کنید و ارزش املاک استانبول ممکن است در نگاه اول معامله شگفت انگیزی به نظر برسد. مانند هر جای دیگری، قیمت املاک استانبول بر اساس موقعیت ملک متفاوت است. قسمت اروپایی استانبول گرانتر از سمت آسیایی است. ارزان ترین املاک استانبول را در منطقه اسنیورت در امتداد حومه های غربی دور شهر پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *