• پ. آوریل 25th, 2024

پیش فروش چیتگر و نظارت اتحادیه املاک بر فعالیت تعاونی ها

طلایی برای سرمایه گذاری با سوددهی بالا در منطقه 22

انتخاب منطقه مناسب برای خرید و پیش خرید آپارتمان

سرمایه گذاری املاک توچال یک اشتباه بزرگ است در ظاهر، خرید املاک و مستغلات که به گردشگران خدمات می دهد ایده فوق العاده ای به نظر می رسد. نه تنها مکان ها و ساختمان ها زیبا هستند، بلکه گردشگران اغلب درآمد قابل تصرف بالاتری نسبت به مردم محلی دارند. با این حال، پس از سرمایه‌گذاری در این مکان‌ها، به سرعت متوجه خواهید شد که پیش خرید در چیتگر گردشگران جمعیتی بی‌ثبات هستند که می‌توانید راضی نگه دارید.

نظارت اتحادیه املاک به میزان مجوزهای صادر شده جهت خرید و فروش مسکن

در این مقاله، من توضیح خواهم داد که چرا سرمایه گذاران نباید ملکی را در مقاصد تفریحی، یا هر ملکی که برای گردشگران طراحی شده است، خریداری کنند – علیرغم آنچه که خرد رایج ممکن است در این مورد بگوید. املاک توچال را نخرید: مدها تغییر می کند آیا تا به حال به طور تصادفی تصمیم گرفته اید که پیراهنی را که قبلاً دوست داشتید، و قبل از اینکه متوجه شوید برج پارسیا چیتگر ده سال بعد است و آن را در کمد خود پنهان کرده اید، نپوشید؟

روند روبه رشد ساخت و ساز آپارتمان و برج های مرتفع در کلان شهرها

 یک تغییر ساده در روال شما منجر به تغییر طولانی مدت و غیرقابل پیش بینی رفتار می شود. همین امر در مورد کل مکان های جغرافیایی به صورت روزانه اتفاق می افتد. به عنوان نمونه دوبرونیک، کرواسی را در نظر بگیرید، جایی که صحنه های خاصی از بازی تاج و تخت به طور مشهور فیلمبرداری شده است. اگر اکنون به آنجا بروید، کل صنعت کلبه ای را خواهید دید که برای پذیرایی از طرفداران نمایش طراحی شده است.

انتخاب منطقه مناسب برای خرید و پیش خرید آپارتمان

این نمایش چنان تأثیر انحرافی بر شهر داشته است که مطالعاتی برای ارزیابی تأثیر اقتصادی آن انجام شده است. یکی از این تحقیقات توسط مجله بین المللی تحقیقات گردشگری در جولای 2017 به این نتیجه رسید: این اثر تجمعی در دوره 2012-2015 بالغ بر تقریباً 245 هزار گردشگر بیشتر، یک و نیم میلیون شب اقامت بیشتر و تقریباً 126 میلیون یورو درآمد ارزی بیشتر از سفرها بوده است.

افزایش تقاضای خرید و فروش خانه و آپارتمان در تهران

در دوره چهار ساله قبل از انتشار نمایش، گردشگری در دوبرونیک تنها 7 درصد رشد داشته است. پس از اولین نمایش نمایش، پنجره چهار ساله بعدی به میزان 37.9 درصد افزایش یافت، به این معنی که بیشتر چشم اندازهای رشد لوکیشن با موفقیت نمایش گره خورده بود. البته شایان ذکر است که قبل از بازی تاج و تخت، دوبرونیک به خودی خود یک مقصد گردشگری مطلوب بود.

با این حال، اکنون که نمایش به پایان رسیده است، و شور و شوق کاهش یافته است، زیرا عموم مردم آن را ضعیف می دانند، باید دید که آیا این هجوم گردشگری یک شبه از بین خواهد رفت یا خیر. برج پارسیا اگر ملک تجاری یا مسکونی در شهری مانند دوبرونیک دارید، باید شما را در شب بیدار نگه دارد. گفته می‌شود، داده‌ها قطعی نیستند، زیرا این نمایش در طول دوره تعطیلات تابستانی سال 2019 به پایان رسید.

روند روبه رشد ساخت و ساز آپارتمان و برج های مرتفع در کلان شهرها

خط آخر

اما این نکته جالب دیگری را نشان می دهد، این نوع شوک “مد” چیز جدیدی نیست. حتی در کشورهای غیرغربی و با تولیدات بسیار کمتر نیز این اتفاق افتاده است. همانطور که با ساحل، یک فیلم درام ماجراجویی با حضور لئونداردو دی کاپریو به عنوان یک ماجراجو در تایلند. نه تنها تولید این فیلم باعث آسیب زیست محیطی فاجعه بار به خود مکان شد، بلکه گردشگران شروع به سیل به مقصد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *