• پ. آوریل 18th, 2024

چگونه می توان بازدهی خوبی در سرمایه گذاری املاک داشت.

طلایی برای سرمایه گذاری با سوددهی بالا در منطقه 22

چگونه بازدهی سرمایه گذاری املاک اجاره ای خود را به حداکثر برسانید

جای تعجب نیست که بسیاری از ایرانی های معمولی سرمایه گذاری در یک خانه یا آپارتمان را برای ساختن تخم لانه بازنشستگی خود انتخاب می کنند. با توجه به اداره آمار ایران وقتی 100 سرمایه گذار ثروتمند ایرانی را حذف کنید، میانگین درآمد خالص سرمایه گذاران املاک ایران 79404 دلار است.

چگونه می توان بازدهی خوبی در سرمایه گذاری املاک داشت.

این امر فضای زیادی را برای حمایت از سرمایه گذاری بی ارزش ملک در اتهران باقی نمی گذارد، بنابراین بسیار مهم است که هر ذره ارزشی را که می توانید از یک ملک سرمایه گذاری خارج کنید.

مشاورین املاک آسمارین فهرستی از راه‌های کلیدی برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه‌گذاری املاکتان را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید در سال‌های آینده به سرمایه‌گذاری با موفقیت نگاه کنید.

ساختار مناسب برای وام سرمایه گذاری خود را دریافت کنید

قبل از انجام هر کار دیگری، ضروری است که یک حسابدار را ببینید و مطمئن شوید که ساختار سرمایه گذاری مناسبی را برای سرمایه گذاری املاک و وام های سرمایه گذاری املاک خود ایجاد کرده اید .

این به معنای مهندسی مالی پیچیده نیست، بلکه به معنای درک اصول اولیه مانند نحوه تقسیم بدهی بین خانه و دارایی سرمایه گذاری شما، و نحوه تقسیم مالکیت بین خود و شرکای سرمایه گذاری که ممکن است داشته باشید، از جمله همسرتان است.

ممکن است کسل کننده یا حتی هزینه ای بیهوده به نظر برسد، اما هیچ چیز از همان روز اول سرمایه گذاری را فلج نمی کند، مانند شروع با ساختاری که به درستی چیدمان شده است، بنابراین در نهایت مزایای مالیاتی را که می توانستید از دست بدهید.

مکان مناسب را انتخاب کنید و قیمت مناسب را بپردازید

این ناگفته نماند، اما مکان ملک و قیمتی که می پردازید، تفاوت زیادی در بازده ملک سرمایه گذاری شما ایجاد می کند.

مکانی را انتخاب کنید که برای اجاره‌کنندگان محبوب است و برای رشد سرمایه مناسب است، و محدودیت قاطعانه‌ای برای پرداختی تعیین کنید و به آن پایبند باشید.

هنگامی که ملک مورد علاقه خود را پیدا می کنید، می توانید از یکی از گزارش های رایگان ملک ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن و دریافت ایده ای از ارزش منصفانه ملک استفاده کنید.

افزایش بازدهی املاک اجاره ای

بازده اجاره خود را به حداکثر برسانید

پس از به دست آوردن ملک اجاره ای، می توانید برای افزایش بازده اجاره ای که از ملک دریافت می کنید، شروع به کار کنید. مهم است که:

  1. 1-    بدانید که اجاره کنندگان چه افزونه هایی می خواهند

بهبودهای کوچک زیادی وجود دارد که یک سرمایه گذار هوشمند می تواند برای بهبود بازده اجاره انجام دهد. شاید ساده ترین کار نصب لوازم با ارزش افزوده اضافی باشد. اینها می تواند شامل ماشین ظرفشویی، تهویه مطبوع چرخه معکوس و سیستم امنیتی باشد.

  • مراقب تعمیر و نگهداری باشید

هیچ چیز ارزش اجاره را از بین نمی برد مانند اینکه اجازه دهید ملک فرسوده و فرسوده شود. وسایل و لوازم خانگی شکسته یک خاموشی خاص هستند. برای حفظ ارزش اجاره، مطمئن شوید که با معاملات قابل اعتمادی که می توانید برای رفع سریع هر مشکلی به آنها اعتماد کنید، ارتباط برقرار کنید.

  • به طور دوره ای بازسازی کنید

تغییرات گاه به گاه لوازم آرایشی برای جذاب نگه داشتن ملک شما در بازار در حال تغییر ضروری است. سلیقه ها تغییر می کنند و دارایی شما باید با آنها تغییر کند.

تغییرات کوچک می تواند تأثیر زیادی داشته باشد، مانند یک لایه رنگ تازه، یا کفپوش های به روز شده و پوشش های پنجره. بهبود آشپزخانه و حمام نیز می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد.

  • اجاره های بلند مدت ارائه دهید

مجبور شدن مرتب به جابجایی یکی از دردسرهای بزرگ اجاره‌نشین بودن است و هزینه‌ای هم دارد. به همین دلیل، بسیاری از مستاجران حاضرند برای تضمین اجاره نامه طولانی مدت هزینه بیشتری بپردازند.

  • ملک خود را برای حیوانات خانگی پسند کنید

بسیاری از صاحبخانه ها از اجازه دادن به حیوانات خانگی خودداری می کنند، به این معنی که صاحبان حیوانات خانگی اغلب مایلند برای تعداد محدودی از املاکی که به دوستان پشمالو خود اجازه می دهند، قیمت بیشتری بپردازند. صاحبان حیوانات خانگی می‌توانند مستاجران خوبی باشند و اجازه دادن به حیوانات خانگی می‌تواند به ملک شما تفاوت واقعی بدهد و آن را سریع‌تر اجاره کند و به اجاره‌های بالاتری دست یابد.

سود حاصل از اجاره
  • 6-    اجاره را به صورت استراتژیک افزایش دهید

هنر تعیین اجاره بها این است که آنها را به صورت دوره ای افزایش دهید بدون اینکه مستاجران خود را بیرون کنید و از جای خالی رنج ببرید. این شامل درک دقیق آنچه در این نزدیکی هست و هزینه و دردسر جابجایی مستاجر است.

  • وام سرمایه گذاری خود را به صورت دوره ای بررسی کنید

وام دهندگان اغلب نرخ بهره دارایی سرمایه گذاری خود را تغییر می دهند، بنابراین شما باید مراقب وام خود باشید و هر از چند گاهی وام خود را در بازار معیار قرار دهید تا ببینید آیا معامله بهتری وجود دارد یا خیر. یک تفاوت به ظاهر کوچک در نرخ بهره می تواند در طول زمان به مقدار زیادی اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *